Lillemus Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Her har jeg tegnet og planlagt nytt kjøkken og skulle for sikkerhets skyld sjekke at alt var på lager... Hvorfor i helvete er det bare en eneste Ikea-butikk i landet som har overskap for hjørne?!!?!?!?!?? Ødelegger ALT for meg dette. Svarte faen. Jeg MÅ MÅ MÅ ha det hjørneskapet! Men jeg antar Ikea på Furuset i Oslo ikke sender varer i posten... Det gjør ikke Ikea i Bergen i alle fall ifølge en kollega av meg. Ikke nytter det å komme gjennom på telefonen heller. Har sjekket samtlige hjørneskap for lagerbeholdning, men Trondheim har INGEN på lager! *Skikkelig pissed* 0 Siter
Gjest Batseba Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Spør de i Trondheim om ikke de kan bestille fra de andre butikkene. Så kan du hente det dit. 0 Siter
Sofline Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Vil de ikke bestille til deg da? Det kan da ikke ta så lang tid... 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Skrevet 22. juni 2006 Spør de i Trondheim om ikke de kan bestille fra de andre butikkene. Så kan du hente det dit. De nektet når min kollega skulle ha sofatrekk i alle fall. Sendte ikke mellom butikkene sa de. Og kommer jeg gjennom på telefon? Nope. 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Skrevet 22. juni 2006 Vil de ikke bestille til deg da? Det kan da ikke ta så lang tid... Det er jo umulig å komme gjennom på telefon der, har sendt dem en mail da. 0 Siter
Sofline Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Det er jo umulig å komme gjennom på telefon der, har sendt dem en mail da. Har du lang vei dit? Hvis de ikke svarer til slutt, ville jeg gått ned dit. 0 Siter
morsan Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Kan du ikke bare sette av plass til dette hjørneskapet og skru det fast senere, når Ikea atter har det på lager? 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Skrevet 22. juni 2006 Har du lang vei dit? Hvis de ikke svarer til slutt, ville jeg gått ned dit. Gå? *Hehe* Nah. På nettet står det at varen ikke er på lager, men på kundetelefonen sier svareren at den er på lager alikevel... Hm.... Får se hva de svarer på mailen da. 0 Siter
Sofline Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Gå? *Hehe* Nah. På nettet står det at varen ikke er på lager, men på kundetelefonen sier svareren at den er på lager alikevel... Hm.... Får se hva de svarer på mailen da. Lykke til! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Joda, Ikea i Bergen sender. Har en niese som handla en del da ho var i Bergen i vinter, og varene ble sendt til Bodø uten problem. 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Skrevet 22. juni 2006 Joda, Ikea i Bergen sender. Har en niese som handla en del da ho var i Bergen i vinter, og varene ble sendt til Bodø uten problem. Snodig. Kollegaen min måtte få noen kjenninger til å stikke bort og kjøpe det han skulle ha og ta det med oppover privat. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 *hehe* Ikea er kvalitet i alle ledd *muhaha* Oppdater meg Ikea har noe fint nips, dah! Siste innkjøpte var en søt hvit lykt til romantiske kvelder på terrassen: http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15573&catalogId=10103&storeId=16&productId=52940&langId=-14&categoryId=15701&chosenPartNumber=26472200 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Skrevet 22. juni 2006 *hehe* Ikea er kvalitet i alle ledd *muhaha* Oppdater meg Ikea har noe fint nips, dah! Siste innkjøpte var en søt hvit lykt til romantiske kvelder på terrassen: http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15573&catalogId=10103&storeId=16&productId=52940&langId=-14&categoryId=15701&chosenPartNumber=26472200 Den var kjempesøt! ) På nettsidene står det at Ikea Leangen ikke har noen (ingen!) hjørne overskap for kjøkken på lager. Når jeg kommer gjennom på kundetelefonen (telefonsvarer selvfølgelig, ikke et ordentlig menneske!) sier den at joda, skapet er på lager. Hvem skal man tro på!? Hele kjøkkenet står og faller jo på at det skapet er der! Og noe direktenummer til Ikea på Leangen finner jeg jo slett ikke...! 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Skrevet 22. juni 2006 Du får kjøpe over postordre ) Prøver først å få klarhet i om de har det på lager eller ikke. Det kan jo hende de faktisk svarer på e-post innimellom? 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Prøver først å få klarhet i om de har det på lager eller ikke. Det kan jo hende de faktisk svarer på e-post innimellom? Det kan nok hende men jeg har aldri prøvd. Men jeg har klart å få dem til å sende meg et salongbord som de egentlig ikke hadde på postordre og da slapp jeg unna med kun vanlig frakt i steden for 990 kr. 0 Siter
alida Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 De nektet når min kollega skulle ha sofatrekk i alle fall. Sendte ikke mellom butikkene sa de. Og kommer jeg gjennom på telefon? Nope. De sender ikke mellom butikker, nei. De som hadde fått varene til Tromsø ( i innlegget lenger opp ett sted) har sikkert bestilt i Bergen, men fått varene fra Sverige. Men de kna vel ikke være tom for det hjørneskapet så lenge vel? Det kan godt hende at de har hjørneskapet, men at døren mangler. Da kommer det 0 i saldo på alt. Hvis det bare er døra som mangler, så går det fint an å klipse den på etterpå. Hadde jeg bodd i Trondheim skulle jeg ha hjulpet deg. Når det gjelder varer som ikke er på lager, så kan jeg bare si " Velkommen til Ikea". Det er like kjedelig hver gang no er tomt. 0 Siter
puttelull Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Hm, skjønner nå at jeg og gubben var _dritheldig_ da vi reiste til Ikea i Tr.heim for å kjøpe kjøkkenet vårt... Vi reiste tross alt 23 mil, og ante ikke om de hadde det på lager. Men de hadde hver mutter vi trengte! Vi måtte riktignok gå en ekstra runde for å finne benkeplata, men neste runde var den der, den og! Jeg ville dratt dit, jeg, for å se _hva_ som mangler! Det kan være noe så lite som en hengsle eller bare døra. Får du montert selve skapet, kan resten monteres opp likevel. Men ergerlig? JA!;-/ 0 Siter
Gjest Mor Åse Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 prøv ikea chat, da får du raskt svar! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.