Lillemus Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Skrevet 22. juni 2006 De sender ikke mellom butikker, nei. De som hadde fått varene til Tromsø ( i innlegget lenger opp ett sted) har sikkert bestilt i Bergen, men fått varene fra Sverige. Men de kna vel ikke være tom for det hjørneskapet så lenge vel? Det kan godt hende at de har hjørneskapet, men at døren mangler. Da kommer det 0 i saldo på alt. Hvis det bare er døra som mangler, så går det fint an å klipse den på etterpå. Hadde jeg bodd i Trondheim skulle jeg ha hjulpet deg. Når det gjelder varer som ikke er på lager, så kan jeg bare si " Velkommen til Ikea". Det er like kjedelig hver gang no er tomt. Jeg tror du har rett, men da er de i såfall tomme for samtlige dører for hjørneskap! Jeg sjekket nemlig lagerbeholdning på alle i og med at jeg i første omgang trenger bare skapstammen som du sier. Så da jeg kom til kundetelefonen og den sa at jeg skulle taste inn artikkelnummer så tastet jeg inn nummeret til den største og tyngste pakken. Antagelig var det selve stammen det da? Slik at den faktisk er på lager alikevel! Da redder du helgen for meg! ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Skrevet 22. juni 2006 prøv ikea chat, da får du raskt svar! De hadde stengt for dagen da jeg begynte å sjekke, men jeg skal prøve i morra. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.