Gjest jeg nå Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Evt. hva studerer du? Du trenger ikke bruke ditt vanlige nick hvis du er redd for å bli sporet opp. Det gjør ikke 0 Siter
Gjest ikke spør hvem jeg er. Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Jeg tar doktorgrad i sosiologi. Jobber med det ene og det andre i tillegg, men selvfølgelig mest med doktorgraden. Tar nattevakter og politiske oppdrag som er godt betalt. 0 Siter
Gjest survivor f99 Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Jeg tar doktorgrad i sosiologi. Jobber med det ene og det andre i tillegg, men selvfølgelig mest med doktorgraden. Tar nattevakter og politiske oppdrag som er godt betalt. Høres meget interessant ut. hehe Skal ikke spørre hvem du er hehe 0 Siter
Gjest survivor f99 Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Høres meget interessant ut. hehe Skal ikke spørre hvem du er hehe Men her inne skulle det være rikelig anledning til å studere sosiologi hihi 0 Siter
Gjest ikke spør hvem jeg er Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Høres meget interessant ut. hehe Skal ikke spørre hvem du er hehe Jeg er seriøs. Dette er sant, men jeg vil ikke bli gjenkjent. 0 Siter
Gjest ikke spør hvem jeg er Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Men her inne skulle det være rikelig anledning til å studere sosiologi hihi Ja det er mye interessant her;) 0 Siter
Gjest survivor f99 Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Jeg er seriøs. Dette er sant, men jeg vil ikke bli gjenkjent. Det forstår jeg. Og det respekterer jeg. Jeg kommer iallefall aldri til å avsløre andre menneskers identitet her inne. Når det gjelder min egen, så er det vel mer et tidspørsmål før den bli avslørt. Men sannsynligvis vil det skje etter at jeg har forlatt dette forumet, og beveget meg over i offentlighetens lys. 0 Siter
Gjest survivor f99 Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Det forstår jeg. Og det respekterer jeg. Jeg kommer iallefall aldri til å avsløre andre menneskers identitet her inne. Når det gjelder min egen, så er det vel mer et tidspørsmål før den bli avslørt. Men sannsynligvis vil det skje etter at jeg har forlatt dette forumet, og beveget meg over i offentlighetens lys. Dersom det noen gang kommer til å skje at jeg beveger meg ut dit. Men det er klart, skal man få gjennomslag for ting i denne verden, og ikke har like god tid som alle andre, så må jeg kanskje gjør det. Bare tiden vil vise. Selvsagt håper jeg å slippe det. 0 Siter
Gjest survivor f99 Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Ja det er mye interessant her;) hihi det tenker jeg nok ja hihi:) Men jeg kan jo forsøke å lære meg litt på veien: Hva er egentlig sosiologi? Ja, jeg vet noe ja, men stiller meg litt dum i utgangspunktet Hehe... en psykiater ville jo ikke forstå en slik posisjon, fordi for dem så er det vanskelig å forstå at det man observerer er noen annet enn realitetetene, men det var en digresjon, men også en forhåpentlig føring for ditt svar. 0 Siter
Lucretia Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Studerer geofag og naturressurser. jobber som personlig assistent og lese- og sekretærhjelp for blind mann. Skal nå i sommer jobbe som skomaker, noe jeg gjør hver sommer, og jobbet fast som tidligere 0 Siter
Gjest jeg nå Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Studerer geofag og naturressurser. jobber som personlig assistent og lese- og sekretærhjelp for blind mann. Skal nå i sommer jobbe som skomaker, noe jeg gjør hver sommer, og jobbet fast som tidligere Hvordan ble du personlig assistent for blind mann? 0 Siter
Lucretia Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Hvordan ble du personlig assistent for blind mann? la ut søknad på www.uloba.no 0 Siter
Gjest ikke signatur Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Pleiemedarbeider som studerer deltid (og jobber deltid). 0 Siter
Gjest nesten ingen andre har fast nick Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Fattig (snart)4. års lærerstudent. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.