Prozak Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Og du er våken hele natta og sover om dagen? Våken hele natten OG dagen, føles det som :-) ".........................................." 0 Siter
Gjest ikke jeg heller Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Våken hele natten OG dagen, føles det som :-) ".........................................." Hehe, derfor du er så rødøyd gutt! 0 Siter
Gjest powwowish Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 jobber på en detaljhandel og som administrator i et nett-samfunn for kidsa. har mellomfag i litteratur og mastergrad i filmvitenskap. hadde håpet å kunne skrive........ 0 Siter
NeaNoor Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 jobber på en detaljhandel og som administrator i et nett-samfunn for kidsa. har mellomfag i litteratur og mastergrad i filmvitenskap. hadde håpet å kunne skrive........ Når man konsekvent utelater stor bokstav når man begynner på en ny setning, er det kanskje like greit at du ikke lever av å skrive? 0 Siter
Gjest Ahn O. Nyhm Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Studerer anatomi på enden av Kalvøya. 0 Siter
Aryane Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Jeg driver i musikkbransjen, har drevet mest med tilrettelegging og planlegging for artister, men i det siste har jeg jobbet mer med produksjon. Tidligere jobbet jeg med TV produksjon og savner det iblant, så det hender jeg tar på meg noen oppdrag for min gamle arbeidsgiver.. Har hatt litt for mange baller i luften dette siste halvåret, så nå tar jeg meg en velfortjent ferie før det braker løs igjen til høsten. I grunnen kunne jeg tenkt meg å studert medisin, men det får bli i neste liv. 0 Siter
mrxx Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Litt forskjellig, men blant annet etterforskning (ikke i politiet). 0 Siter
amber sun Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Jeg jobber som hovedkoordinator for fordeling av næringsmidler i en stor bedrift. I tillegg er jeg ansvarlig for overflatebehandling og redusering av bakterievekst, og så deler jeg ansvaret for kommunikasjon i samme bedrift. :-) 0 Siter
....AV Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Jeg jobber som hovedkoordinator for fordeling av næringsmidler i en stor bedrift. I tillegg er jeg ansvarlig for overflatebehandling og redusering av bakterievekst, og så deler jeg ansvaret for kommunikasjon i samme bedrift. :-) Kantineansvarlig? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Jeg jobber i en bistandsorganisasjon. 0 Siter
Gjest IPR Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Jeg jobber med industrielt rettsvern i en privat konsulentbedrift. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Jobber som attføringskonsulent, men er utdannet lektor 0 Siter
tonie Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Jeg går med planer om å starte opp noe for meg selv, men det er mye jeg må sette meg inn i først. Jeg har kommet frem til at jeg egner meg best som sjef, ser du:-) 0 Siter
Gjest kløverblomst Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Jeg jobber som hemmelig agent, så jeg kan ikke si noe mer om den saken nå. :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Kantineansvarlig? Nope. Godt forslag, og ganske nært, men ikke helt. :-) 0 Siter
willow Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Når man konsekvent utelater stor bokstav når man begynner på en ny setning, er det kanskje like greit at du ikke lever av å skrive? jeg gjør det ikke profesjonelt jeg synes det ser bedre ut, når man skriver på nett. faktisk. det er gjerne stressende med store bokstaver. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 jeg gjør det ikke profesjonelt jeg synes det ser bedre ut, når man skriver på nett. faktisk. det er gjerne stressende med store bokstaver. Leste et nettintervju med Erlend Loe. Han brukte ikke en eneste stor bokstav i løpet av intervjuet. Det var bare pes, sa han. 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 jeg gjør det ikke profesjonelt jeg synes det ser bedre ut, når man skriver på nett. faktisk. det er gjerne stressende med store bokstaver. Det ser overhode ikke bedre ut for det ser ut som om man skriver bare en eneste setning helt uten tegn og avsnitt og det er kjempeslitsomt å lese i lengden... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.