Gå til innhold

FU: Hva jobber du med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og du er våken hele natta og sover om dagen? :)

Våken hele natten OG dagen, føles det som :-)

".........................................."

Videoannonse
Annonse
  • Svar 78
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

7

• ShitDiddelyDo

7

• willow

5

• Angelica :o)

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest ikke jeg heller
Skrevet

Våken hele natten OG dagen, føles det som :-)

".........................................."

Hehe, derfor du er så rødøyd gutt! ;)

Gjest powwowish
Skrevet

jobber på en detaljhandel og som administrator i et nett-samfunn for kidsa. har mellomfag i litteratur og mastergrad i filmvitenskap. hadde håpet å kunne skrive........ :(

Skrevet

jobber på en detaljhandel og som administrator i et nett-samfunn for kidsa. har mellomfag i litteratur og mastergrad i filmvitenskap. hadde håpet å kunne skrive........ :(

Når man konsekvent utelater stor bokstav når man begynner på en ny setning, er det kanskje like greit at du ikke lever av å skrive? ;)

Gjest Ahn O. Nyhm
Skrevet

Studerer anatomi på enden av Kalvøya.

Skrevet

Jeg driver i musikkbransjen, har drevet mest med tilrettelegging og planlegging for artister, men i det siste har jeg jobbet mer med produksjon. Tidligere jobbet jeg med TV produksjon og savner det iblant, så det hender jeg tar på meg noen oppdrag for min gamle arbeidsgiver.. Har hatt litt for mange baller i luften dette siste halvåret, så nå tar jeg meg en velfortjent ferie før det braker løs igjen til høsten.

I grunnen kunne jeg tenkt meg å studert medisin, men det får bli i neste liv.

Skrevet

Litt forskjellig, men blant annet etterforskning (ikke i politiet).

Skrevet

Jeg jobber som hovedkoordinator for fordeling av næringsmidler i en stor bedrift. I tillegg er jeg ansvarlig for overflatebehandling og redusering av bakterievekst, og så deler jeg ansvaret for kommunikasjon i samme bedrift.

:-)

Skrevet

Jeg jobber som hovedkoordinator for fordeling av næringsmidler i en stor bedrift. I tillegg er jeg ansvarlig for overflatebehandling og redusering av bakterievekst, og så deler jeg ansvaret for kommunikasjon i samme bedrift.

Kantineansvarlig?

mariaflyfly
Skrevet

Jeg jobber i en bistandsorganisasjon. :)

Skrevet

Jeg jobber med industrielt rettsvern i en privat konsulentbedrift.

fei1365380229
Skrevet

Jobber som attføringskonsulent, men er utdannet lektor :)

Skrevet

Jeg går med planer om å starte opp noe for meg selv, men det er mye jeg må sette meg inn i først. Jeg har kommet frem til at jeg egner meg best som sjef, ser du:-)

Gjest kløverblomst
Skrevet

Jeg jobber som hemmelig agent, så jeg kan ikke si noe mer om den saken nå. :-)

Skrevet

Kantineansvarlig?

Nope. Godt forslag, og ganske nært, men ikke helt.

Skrevet

Når man konsekvent utelater stor bokstav når man begynner på en ny setning, er det kanskje like greit at du ikke lever av å skrive? ;)

jeg gjør det ikke profesjonelt ;) jeg synes det ser bedre ut, når man skriver på nett. faktisk. det er gjerne stressende med store bokstaver.

ShitDiddelyDo
Skrevet

jeg gjør det ikke profesjonelt ;) jeg synes det ser bedre ut, når man skriver på nett. faktisk. det er gjerne stressende med store bokstaver.

Leste et nettintervju med Erlend Loe. Han brukte ikke en eneste stor bokstav i løpet av intervjuet.

Det var bare pes, sa han.

Skrevet

Det ser overhode ikke bedre ut for det ser ut som om man skriver bare en eneste setning helt uten tegn og avsnitt og det er kjempeslitsomt å lese i lengden...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...