Gå til innhold

Fornøyd med fastlegen

Anbefalte innlegg

Gjest Batseba
Skrevet

Hvor godt kjenner du og hvor fornøyd er du med fastlegen din?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foreløpig virker han grei nok, men jeg har bare vært der to tre ganger.

Gjest survivor f99
Skrevet

Jeg kjenner ikke fastlegen overhodet personlig.

Men jeg er meget godt fornøyd med henne!

Meget godt fornøyd faktisk!

Takk for at du spurte om det.

Gjest Shira12
Skrevet

Den forrige fastlegen min kjente jeg godt, men var dessverre ikke helt fornøyd. Han tok ikke min diagnose på alvor.

Nå har jeg en dame, han forrige sluttet, hun har jeg bare såvidt truffet, men pratet endel på tlf sammen, og virker grei så langt.

Skrevet

Jeg kjenner ham vel ikke akkurat personlig, men jeg er meget, meget godt fornøyd!

Han har alltid god tid, er alltid ganske presis og konsentrerer seg om meg når jeg er der, blar gjerne litt tilbake i journalen og spør hvordan det går med "gamle saker" jeg har vært der for tidligere. :o) Kjempelege!

Gjest Violsa
Skrevet

jeg er strålende fornøyd med min fastlege. Hadde henne også før fastlegeordningen ble innført. Så jeg viste forsåvidt hva slags fastlege jeg ville få også.

Gjest Lysglimt
Skrevet

Jeg kjenner ikke fastlegen overhodet personlig.

Men jeg er meget godt fornøyd med henne!

Meget godt fornøyd faktisk!

Takk for at du spurte om det.

Åja var det du som skrev punktum...?

Rettet litt på nicket ditt..he he var litt treg i oppfattelsen..:D

Gjest survivor f99
Skrevet

Åja var det du som skrev punktum...?

Rettet litt på nicket ditt..he he var litt treg i oppfattelsen..:D

hehe :) gjelder å følge med i timen ja :) hehe

Gjest Lysglimt
Skrevet

hehe :) gjelder å følge med i timen ja :) hehe

Er ikke så skoleflink jeg visstnok..he he :D

Men det er du tror jeg,virker som du kan mye,du var sikkert flink på skolen :)

Skrevet

Har gått til samme lege siden jeg var lita jente, så kjenner ham sånn passe ok. Men fornøyd? Vel, har ikke noen å sammenligne med. Er litt trygt å gå til han jeg "alltid" har gått til. Men hadde nok hatt godt av å bytte. Jeg føler ikke han er så lett å prate med alltid, særlig om jeg skal ta opp psykiske plager, noe jeg føler for å gjøre snart.

Skrevet

Fastlegen har permisjon. Jeg er egentlig mer fornøyd med vikaren. Begge legene er kvinner.

Gjest survivor f99
Skrevet

Er ikke så skoleflink jeg visstnok..he he :D

Men det er du tror jeg,virker som du kan mye,du var sikkert flink på skolen :)

Dette handler ikke om skole :)

Gjest Lysglimt
Skrevet

Dette handler ikke om skole :)

Nei det gjør jo ikke det,men fikk assisiasjoner til skole når du skrev "følge med i timen"...var bare det :)

Skrevet

Jeg kjenner fastlegen min veldig godt og jeg er misfornøyd med ham men synes det er vanskelig å bytte. Han slår til innimellom. Her om dagen tutet han på meg og jeg brølte sveiv ned vinduet og vi tok en liten konsultasjon midt på gata :o)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Har nettopp fått nye fastlege, en forholdsvis nyutdannet fyr som sikkert er 12-13 år yngre enn meg. Fantastisk type, lydhør og rask i svingene. Joda, jeg liker han, men kan liksom ikke forestille meg at jeg skal ta noen gyn. undersøkelse hos han...

Angelica :o)
Skrevet

Har bare møtt han en gang, liker han ikke!

Skrevet

Jeg er fornøyd med fastlegen min, men jeg springer ikke akkurat ned døra der.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd.

Han gir seg ikke før han finner ut av ting, og er flink til å ta kontakt med andre som vet mer enn han på det aktuelle området.

Skrevet

Har ikke vært der enda. Bytta for et halvt år siden omtrent.

Gjest Mom33
Skrevet

Jeg kjenner henne forsåvidt ikke personlig, sånn i kategorien "stikk-innom-en-dag", men hun har fulgt meg tett gjennom 3 svangerskap der det ene endte tragisk, gjennom massevis av sykdom og elendighet og har vist at hun er et stort og godt menneske!

Snufs, nå skal vi flytte og jeg må bytte fastlege, og siste timen hadde jeg hos legen denne uka. Fikk kjempestor klem og vi grein begge to da jeg gikk...

Min neste fastlege har mye å leve opp til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...