Gå til innhold

Fornøyd med fastlegen

Anbefalte innlegg

Gjest Mor Åse
Skrevet

har akkurat byttet fastlege fordi han jeg hadde ville bare observere, observere, observere.

uansett hva det gjaldt klarte han ikke å handle eller å gjøre noe med det...

kjenner flere som har samme lege og det er akkurat samme visa for de også observere til du blir grønn!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig fornøyd, men han er samtidig spesialist i almenmedisin, så han har alltid fulle bøker mange uker fremover i tid. Dermed kommer jeg stort sett til en ny vikar hver gang.

Hm, høres som jeg flyr til legen annenhver uke :-) Men har hatt samme fastlege siden ordningen startet.

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med fastlegen min. Ble tildelt ham da fastlegeordningen ble innført, og da kjente jeg ham ikke i det hele tatt.

Men det viste seg at han er både empatisk, kunnskapsrik og effektiv - en uvurderlig kombinasjon. Nå har hele familien byttet til ham.

Skrevet

Jeg fikk tildelt en ganske ung utenlndsk dame som fastlege. Var til henne noen ganger i fjor. Hun sa lite, men skrev resepter. Hun dro i fjor sommer, men da hadde jeg piller til nå nylig. Nå har jeg fått en mannlig, farget fastlege. Snakker vel lite, men endret pilletypen Han vil helst prakke på meg andre typer piller også, men jeg er redd bivirkningene er større enn nytten. Vil gjerne kjenne meg like frisk som i de 10 årene jeg ikke gikk til lege!

Skrevet

Legen er kjempebra, MEN han har en kjempelang ventetid. Dvs. får time kjapt, men må regne med å sitte å vente i 1 - 1 1/2 time for å komme innh:-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...