Gjest a survivor Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Ja, jeg skrev vel at du var Ujålete? Eller misforstår jeg deg nå? hihi du skrev jålete hihi.... men da er det oppklart hihi tusen takk! Da er det jo klaff på alle punkter hihi *oooops* 0 Siter
Gjest Personifica Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 hihi du skrev jålete hihi.... men da er det oppklart hihi tusen takk! Da er det jo klaff på alle punkter hihi *oooops* Nei, guri, mente ujålete. Godt det er oppklart. Hehe, koselig å flørte med er du også! 0 Siter
bb71 Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Ja du blir kanskje ikke bedre av å være her? Men jeg synes du er morsom og fnisete, og grunnet den høye fnisefaktoren har jeg trodd du var en kvinne. Men så leste jeg at du var mann???? 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Nei, guri, mente ujålete. Godt det er oppklart. Hehe, koselig å flørte med er du også! ååhh... tusen tusen takk igjen! hihi... det er du også hihi... 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Ja du blir kanskje ikke bedre av å være her? Men jeg synes du er morsom og fnisete, og grunnet den høye fnisefaktoren har jeg trodd du var en kvinne. Men så leste jeg at du var mann???? hihi det gjelder å følge med i timen hihi 0 Siter
Gjest Personifica Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 ååhh... tusen tusen takk igjen! hihi... det er du også hihi... Jammen er det hyggelig her i kveld! 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Jammen er det hyggelig her i kveld! hihi så bra dah er jo ikke så galt det dah hihi 0 Siter
Gjest Personifica Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 hihi så bra dah er jo ikke så galt det dah hihi Nei, ikke galt, riktig så trivelig er det. Hvordan går det med deg ellers egentlig? 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Nei, ikke galt, riktig så trivelig er det. Hvordan går det med deg ellers egentlig? tja hihi 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 tja hihi hvordan det _egentlig_ går, tror jeg ikke egner seg på trykk... ...psykiatriens lover må avskaffes.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.