Gjest Violsa Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Jeg hadde gledet meg masse til og se en fotballkamp jeg har satset masse emosjonell kapital på. Kampen mellom Ghana og USA. Den eneste kanalen jeg har som viser kampen er nrk2. Og de kommentatorene er så gørr kjedelige og pessismistiske og ... Seriøst..i champions leauge finalen satt man tross at liverpool lå mange mål under at de skulle score mål og at det skulle bli kamp igjen.. Men de kommentatorene her er så kjedelig at man håper dommern bare blåser i fløyta sånn at kampen blir over... takk nrk2 for at dere ødelagde en morsom kamp! 0 Siter
Gjest survivor f99 Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Vel ikke noe er så galt at det ikke er godt for noe!! Tusen takk for at du minnet meg på dette! Ghana er mitt favoritt-lag!! Da komemr jeg meg litt bort fra denne skjermen og bort til den andre skjermen for å se dem knuse amerikanerne Takk for innlegget!!! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Ja, det er helt utrolig hvor dårlige kommentatorer tv2 og nrk har prestert å komme opp med. Scheie og Løken er konge. Det samme er Alsaker og Semb. Men that's it. Man man jo være lettere ustabil for å orke å høre på Jostein Flo og Frode Olsen. Greit nok, stryn-dialekten er søt i kortere perioder, men å sitte å høre på den dialekten, i tillegg til at mannen jo er en elendig kommentator i utgangspunktet, i 2 * 45 minutter, er helt forjævlig. Og enda verre er det med Frode Olsen. Den skrikestemmen der burde vært bannlyst fra alt som har med tv å gjøre. Det må også sies at sendingene til NRK og TV2 ofte er jævla dårlige. De hakker i både bilde og lyd. Dette varierer riktignok fra kamp til kamp og stadion til stadion. I tillegg har de fjernet så godt som all tribunelyd. Nei - selv bruker jeg svensk tv med mindre Scheie eller Alsaker er kommentatorer. Bilde og lyd er mye bedre, og kommentatorene er veldig dyktige. NRK har dog gode eksperter mellom omgangene. Det har ikke TV2. De har kun reklame. Men USA-kampen gikk ikke på vanlig svensk tv. De viste Tjekkia - Italia. Deilig at Ghana vant. De er mine nye yndlinger. Men nå så jeg Tjekkia - Italia, og kun de siste 8 minuttene av Ghana - USA. Etterpå er det Scheie og Brasil! 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Ja, det er helt utrolig hvor dårlige kommentatorer tv2 og nrk har prestert å komme opp med. Scheie og Løken er konge. Det samme er Alsaker og Semb. Men that's it. Man man jo være lettere ustabil for å orke å høre på Jostein Flo og Frode Olsen. Greit nok, stryn-dialekten er søt i kortere perioder, men å sitte å høre på den dialekten, i tillegg til at mannen jo er en elendig kommentator i utgangspunktet, i 2 * 45 minutter, er helt forjævlig. Og enda verre er det med Frode Olsen. Den skrikestemmen der burde vært bannlyst fra alt som har med tv å gjøre. Det må også sies at sendingene til NRK og TV2 ofte er jævla dårlige. De hakker i både bilde og lyd. Dette varierer riktignok fra kamp til kamp og stadion til stadion. I tillegg har de fjernet så godt som all tribunelyd. Nei - selv bruker jeg svensk tv med mindre Scheie eller Alsaker er kommentatorer. Bilde og lyd er mye bedre, og kommentatorene er veldig dyktige. NRK har dog gode eksperter mellom omgangene. Det har ikke TV2. De har kun reklame. Men USA-kampen gikk ikke på vanlig svensk tv. De viste Tjekkia - Italia. Deilig at Ghana vant. De er mine nye yndlinger. Men nå så jeg Tjekkia - Italia, og kun de siste 8 minuttene av Ghana - USA. Etterpå er det Scheie og Brasil! jeg så italia-USA USA spilte med hjertet og på en veldig tiltalende måte.. Som om de ga alt og virkelig kjempet. Men i dag var de bare en blek skygge av seg selv og spilte elendig..så de fortjente å ryke ut. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 jeg så italia-USA USA spilte med hjertet og på en veldig tiltalende måte.. Som om de ga alt og virkelig kjempet. Men i dag var de bare en blek skygge av seg selv og spilte elendig..så de fortjente å ryke ut. Ja, mot Italia overrasket USA hele verden. Men Ghana er ikke et dårlig lag. Tror faktisk de kan ha muligheten til å slå ut Brasil - som sannsynligvis blir deres motstander i åttendedelsfinalen. Jeg kommer til å heie på Ghana! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.