Gjest AveM Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Vi har kjøpt et spill til Playstation 2. Det heter Platinum, eye toy. Det står "USB camera required". Må man ha kamera til playstation for å spille spillet? Jeg røsket med meg et spill bare, la ikke merke til det med kameraet. 0 Siter
Prozak Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Det høres knappt ut som et spill, etter tittelen å dømme. Jeg regner med at du har lært, og aldri bare røsker med deg noe igjen uten å se hva det er? :-) "..............................................." 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Det høres knappt ut som et spill, etter tittelen å dømme. Jeg regner med at du har lært, og aldri bare røsker med deg noe igjen uten å se hva det er? :-) "..............................................." Her regner det, og i desperasjon over en haug masete unger inne, hengende rundt meg gjør man sånt Jeg ser nå at spillet heter Play 2, og det inneholder 12 nye spill. Men så var det kameraet da... som vi ikke har.. 0 Siter
Dory Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Jepp, man må ha kamera til disse spillene... 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Her regner det, og i desperasjon over en haug masete unger inne, hengende rundt meg gjør man sånt Jeg ser nå at spillet heter Play 2, og det inneholder 12 nye spill. Men så var det kameraet da... som vi ikke har.. hehe hva med ludo, yatzy, monopol, den forsvunnede diamant, stigespill, kortspill? hehe.... eller pinnespill? eller tegneleken 0 Siter
amber sun Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Ja, du må ha kamera til. Eye Toy er veldig moro da. :-) 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Ja, du må ha kamera til. Eye Toy er veldig moro da. :-) Vet du hva et sånt kamera koster? Jeg foreslo for ungene å bytte spillet, men de insisterer på å heller kjøpe kamera. Noen ideer til andre gode spill med eller uten kamera..? Noe som kan fenge både store og små.. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 hehe hva med ludo, yatzy, monopol, den forsvunnede diamant, stigespill, kortspill? hehe.... eller pinnespill? eller tegneleken Du sier noe der Nå holder han far i huset på å sette opp et dobbelt telt med tunnel i mellom. Det skal få stå i stua til det er helt rasert, eller til godværet kommer tilbake. Regner med ungene aktiviserer seg litt der.. 0 Siter
Dory Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Vet du hva et sånt kamera koster? Jeg foreslo for ungene å bytte spillet, men de insisterer på å heller kjøpe kamera. Noen ideer til andre gode spill med eller uten kamera..? Noe som kan fenge både store og små.. På www.spaceworld.no har de Eyetoy cam til 399,- Men det er tomt på lager der da... Ser ut til at det kan lønne seg p kjøpe ett nytt spill med kamera, da får du mer for pengene;) Dette ser litt morro ut: "Kinetic" Koster 499,- Har den både på Spaceworld, Elkjøp. Ser ut til at det er treningsspill da... "Med EyeToy: Kinetic er hele formålet med spillet å komme i form, spillet er nemlig utviklet i samarbeid med treningsspesialistene hos NIKE MOTIONWORKS. Spiller du det regelmessig, kommer EyeToy: Kinetic til å gi deg bedre reaksjonsevne, holdning, balanse og pust, i tillegg til at du generelt blir strammere og mer veltrent. Resultatet av samarbeidet med NIKE MOTIONWORKS-teamet er blant annet en Personal Trainer-modus, som strukturerer og organiserer treningsopplegget slik at du skal få best mulig utbytte av det. Sammenlignet med tradisjonelle treningsvideoer er forbedringen bemerkelsesverdig, og det er et bredt utvalg av øvelser å velge mellom." Lykke til, og kos dere! 0 Siter
amber sun Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Vet du hva et sånt kamera koster? Jeg foreslo for ungene å bytte spillet, men de insisterer på å heller kjøpe kamera. Noen ideer til andre gode spill med eller uten kamera..? Noe som kan fenge både store og små.. Dessverre, det vet jeg ikke. 0 Siter
morsan Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Hvis du skal bytte ville jeg ha byttet til det samme spillet MED kamera i pakka! :-) Eye Toy er morsomt, og så fører det til at barna (og vet de voksne) hopper og spretter sitedenfor å bare sitte på baken og taste på en håndkontroll! :-) 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 På www.spaceworld.no har de Eyetoy cam til 399,- Men det er tomt på lager der da... Ser ut til at det kan lønne seg p kjøpe ett nytt spill med kamera, da får du mer for pengene;) Dette ser litt morro ut: "Kinetic" Koster 499,- Har den både på Spaceworld, Elkjøp. Ser ut til at det er treningsspill da... "Med EyeToy: Kinetic er hele formålet med spillet å komme i form, spillet er nemlig utviklet i samarbeid med treningsspesialistene hos NIKE MOTIONWORKS. Spiller du det regelmessig, kommer EyeToy: Kinetic til å gi deg bedre reaksjonsevne, holdning, balanse og pust, i tillegg til at du generelt blir strammere og mer veltrent. Resultatet av samarbeidet med NIKE MOTIONWORKS-teamet er blant annet en Personal Trainer-modus, som strukturerer og organiserer treningsopplegget slik at du skal få best mulig utbytte av det. Sammenlignet med tradisjonelle treningsvideoer er forbedringen bemerkelsesverdig, og det er et bredt utvalg av øvelser å velge mellom." Lykke til, og kos dere! Du har rett, dette var veldig bra trening. Vi har kjøpt to slike spill nå, og ungene hopper og spretter forran skjermen framfor å sitte passivt og trykke med tomlene. Tok et par økter selv også.. Ble veldig sliten 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.