Gjest Aviaana Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Fikk avslag på noe jeg hadde søkt på. Den var undertegnet av prosjektresultatsjef xx Er det en beskyttet tittel? Og hvordan blir man noe sånt? 0 Siter
Prozak Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 En beskyttet tittel er det garantert ikke :-) "............................................" 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Det er neppe en beskyttet tittel hihi Jeg tipper at vedkommende har deltatt i en masse prosjekter men varierende resultater og pratet masse med sjefene på de ulike prosjektene underveis Sannsynligvis har han også skrevet en masse dokumenter, og flyttet dem hit og dit, og vist dem til sine sjefer Og så er han sikkert også lidenskapelig opptatt av å kvantifisere, måle og kategorisere. Og så er mer lidenskapelig opptatt av å se andre lager resultater, enn å bidra til dem selv Og så er sikkert ... bla bla... takk for en morsom tittel!! og sorry for en noen vel useriøs tilbakemelding fra min side, selv om jeg ikke kan utelukke at det var endel realitetsorientering i det også for ikke å glemme at solen skinner bak skyene og at stor assosiasjonsrikdom og taleflom sannsynligvis er noe denne sjefen også lider av, eller ser nytte av, enten man ser det på den ene eller andre måten. For ikke å forglemme at ... Ja, nå skulle vel det meste være sagt 0 Siter
petter smart Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Virker mer som en verna bedrift/tittel. Den er i alle fall ikke beskyttet. Og den er altfor pompøs for min smak. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.