Gå til innhold

Hvordan blir man prosjektresultatsjef?

Anbefalte innlegg

Gjest Aviaana
Skrevet

Fikk avslag på noe jeg hadde søkt på. Den var undertegnet av prosjektresultatsjef xx

Er det en beskyttet tittel?

Og hvordan blir man noe sånt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En beskyttet tittel er det garantert ikke :-)

"............................................"

Gjest a survivor
Skrevet

Det er neppe en beskyttet tittel :) hihi

Jeg tipper at vedkommende har deltatt i en masse prosjekter :) men varierende resultater :) og pratet masse med sjefene på de ulike prosjektene underveis :)

Sannsynligvis har han også skrevet en masse dokumenter, og flyttet dem hit og dit, og vist dem til sine sjefer :)

Og så er han sikkert også lidenskapelig opptatt av å kvantifisere, måle og kategorisere.

Og så er mer lidenskapelig opptatt av å se andre lager resultater, enn å bidra til dem selv :)

Og så er sikkert ... bla bla...

takk for en morsom tittel!!

og sorry for en noen vel useriøs tilbakemelding fra min side, selv om jeg ikke kan utelukke at det var endel realitetsorientering i det også :)

for ikke å glemme at solen skinner bak skyene :)

og at stor assosiasjonsrikdom og taleflom sannsynligvis er noe denne sjefen også lider av, eller ser nytte av, enten man ser det på den ene eller andre måten.

For ikke å forglemme at ...

Ja, nå skulle vel det meste være sagt :)

petter smart
Skrevet

Virker mer som en verna bedrift/tittel. Den er i alle fall ikke beskyttet. Og den er altfor pompøs for min smak.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...