Dorthe Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Skrevet 22. juni 2006 Plantene er hardføre de. Akkurat som oss mennesker. Vi må ikke være så veldig mye bekymret! Dette går bra! Og hvis ikke, så overlever de sterkeste av plantene Jeg nekter å tro at alle knekker av litt stormende regnvær Nå er det bare en igjen, første innlegget var det bare en som var gått tapt. Altså fire stykker som har gått dukken. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Nå er det bare en igjen, første innlegget var det bare en som var gått tapt. Altså fire stykker som har gått dukken. Hvordan kan du vite at de har gått dukken? Selv om de ligger nede... så vokser de når solen titter frem .... 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Skrevet 22. juni 2006 Legge presenning/plast e.l. over ? Men tar jeg ikke livet av dem da? Jeg har ingenting som kan holde plasten oppe. Men det er jo et forsøk verdt. Nå er de jo helt slappe uansett. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Ja, nå venter jeg på finværet. Dette er jo bare pyton og jeg som har barnefri fra i dag. Jeg vil ha utepils NÅ. Jeg gleder meg til utepils jeg også, men ble ganske skuffa da det viser seg at jeg fremdeles tåler dårlig øl selv om urinen ikke kommer i blæra, så sykdommen henger godt i allikevel. Menmen, ei pils nå og da skal det bli allikevel ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Skrevet 22. juni 2006 Hvordan kan du vite at de har gått dukken? Selv om de ligger nede... så vokser de når solen titter frem .... Det skjedde i fjor også etter et skikkelig regnskyll og de kom seg aldri. Den andre kassa er like fin og resten av blomstene står under tak. 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Skrevet 22. juni 2006 Jeg gleder meg til utepils jeg også, men ble ganske skuffa da det viser seg at jeg fremdeles tåler dårlig øl selv om urinen ikke kommer i blæra, så sykdommen henger godt i allikevel. Menmen, ei pils nå og da skal det bli allikevel ) Jeg får urinstopp av for mange pils og det er ikke så kult det heller. Det skjer ikke hver eneste gang, men når det skjer så forstår jeg det ikke og dermed så er blære skikkelig oversprengt og alt vannet eller skal vi si pilsen går ut i kroppen. Det kommer ut dagen etter da, men da er jeg mange ganger på rad. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Jeg får urinstopp av for mange pils og det er ikke så kult det heller. Det skjer ikke hver eneste gang, men når det skjer så forstår jeg det ikke og dermed så er blære skikkelig oversprengt og alt vannet eller skal vi si pilsen går ut i kroppen. Det kommer ut dagen etter da, men da er jeg mange ganger på rad. Sukk, at noe som vi liker så godt skal volde oss så mye problem! Menmen, jeg bør vel kanskje uansett holde meg unna øl nå som magen ikke samarbeider helt med meg. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Det skjedde i fjor også etter et skikkelig regnskyll og de kom seg aldri. Den andre kassa er like fin og resten av blomstene står under tak. Beklager at jeg tok for lett på dette. Ønsker deg lykke til nestegang! 0 Siter
punkyB Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Men tar jeg ikke livet av dem da? Jeg har ingenting som kan holde plasten oppe. Men det er jo et forsøk verdt. Nå er de jo helt slappe uansett. Vet ikke - men du kunne jo ha det på mens det høljer som verst. Tenker på ganske lett plast. Vet ikke om du har planter som er høye slik at de kan knekkes evnt. - de ligger kanskje flate nå uansett ..... :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Skrevet 22. juni 2006 Sukk, at noe som vi liker så godt skal volde oss så mye problem! Menmen, jeg bør vel kanskje uansett holde meg unna øl nå som magen ikke samarbeider helt med meg. og jeg har ikke funnet de linkene enda. 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Skrevet 22. juni 2006 Beklager at jeg tok for lett på dette. Ønsker deg lykke til nestegang! Ikke noe å beklage ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Skrevet 22. juni 2006 Vet ikke - men du kunne jo ha det på mens det høljer som verst. Tenker på ganske lett plast. Vet ikke om du har planter som er høye slik at de kan knekkes evnt. - de ligger kanskje flate nå uansett ..... :-) Akkurat nå ligger fire av fem helt flatt og ser knekte ut. Jeg må bare vente til det roer seg litt ned. Jeg har vært gjennomvåt en gang i dag og det holder ) 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Ikke noe å beklage ) puh *puster lettet ut* tusen takk for tilbakemeldingen 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Skrevet 22. juni 2006 puh *puster lettet ut* tusen takk for tilbakemeldingen Jeg er ganske blid jeg altså hvis jeg ikke blir terget opp da ;o) 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Jeg er ganske blid jeg altså hvis jeg ikke blir terget opp da ;o) Samme her 0 Siter
Gyda Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Jeg har stemorsblomster. Jeg hadde petunia i fjor og det samme skjedde med dem i samme kasse. Tror det må være noe gærnt med verandaen over, vannet bare splasher ned på den siden av verandaen. Da må du prøve pelargonia neste år! Hengepelargonia - annenhver rød og rosa. Det har jeg ofte hatt (ikke i år da, selvfølgelig), og de tåler masse vann og fargekombinasjonen er faktisk kul! 0 Siter
morsan Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Akkurat nå ligger fire av fem helt flatt og ser knekte ut. Jeg må bare vente til det roer seg litt ned. Jeg har vært gjennomvåt en gang i dag og det holder ) Tror kanskje det er litt sent å dekke til med plast nå. Det kunne vært fint for å holde regnet unna, men nå som det er oppholdsvær vil sikkert bare plast gjøre at vannet fordamper saktere. tror kanskje du bare får krysse fingrene for at det snart kommer sol!! :-) Og neste gang kan du dekke til med plast, eventuelt løfte av kassa og sette den inntil veggen. 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Skrevet 23. juni 2006 Da må du prøve pelargonia neste år! Hengepelargonia - annenhver rød og rosa. Det har jeg ofte hatt (ikke i år da, selvfølgelig), og de tåler masse vann og fargekombinasjonen er faktisk kul! Godt råd ) Nå har jeg lagt en svart søppesekk bak som jeg kan brette over når det kommer ei skur. Den ene har nok gått dukken, resten klarte seg antagelig. 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Skrevet 23. juni 2006 Tror kanskje det er litt sent å dekke til med plast nå. Det kunne vært fint for å holde regnet unna, men nå som det er oppholdsvær vil sikkert bare plast gjøre at vannet fordamper saktere. tror kanskje du bare får krysse fingrene for at det snart kommer sol!! :-) Og neste gang kan du dekke til med plast, eventuelt løfte av kassa og sette den inntil veggen. Jeg får ikke av kassa. Har klaget til vaktmesteren i dag og han sier de får så mye vann fordi vannrennene ikke er blitt renset på flere år men de skal renses seinere i sommer. Nå har jeg som sagt lagt en søppelsekk bak som jeg kan legge over neste gang det høljer ned ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.