Gå til innhold

reality-show :)

Anbefalte innlegg

Gjest a survivor
Skrevet

Det stemmer, ikke sant?

Dol er sånn, man henger seg på, så er man hekta. Prøver kanskje å kutte ut en eller flere ganger, men det er helt umulig. Jeg har prøvd det selv, men havner alltid tilbake.

;-)

ha! bare vent :)

plutselig en vakker dag, så virvler fjæren oppover i vinden..

og ut av synsfeltet...

hihi....

Videoannonse
Annonse
  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

6

• Angelica :o)

6

• amber sun

3

• Gyda

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Team sangen på DOL ja :D

Den passer jo utrolig godt da :o)

Kanskje vi skulle be ansvarlig her inne, sitere de to linjene øverst på siden ;o)

Angelica :o)
Skrevet

Kanskje vi skulle be ansvarlig her inne, sitere de to linjene øverst på siden ;o)

GOD IDE! :D

Gjest Ulvinnen
Skrevet

hehe samme her. ;-)

Det er jo litt morsomt og da.

Pst: tror nok m teresa er Inselin eller hva det var h*n kalte seg i den andre tråden ja.

:-)

Da tenker vi likt!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

hihi :) hvem er mister xx :) hehe...

Du får se etter han, så oppdager du nok det nicket på dol :-)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1151003565' post='3177590]

GOD IDE! :D

Som en liten advarsel kanskje hihi.

Angelica :o)
Skrevet

Som en liten advarsel kanskje hihi.

*LOL*

Gjest a survivor
Skrevet

Du får se etter han, så oppdager du nok det nicket på dol :-)

hihi jeg kikkker ikke etter gutter :) hihi

Gjest Lysglimt
Skrevet

He he..ja det hadde vært på sin plass :)

Skrevet

He he..ja det hadde vært på sin plass :)

Jeg burde jo vite det som har skrevet 25776 innlegg siden 2001. Og ingen vet hvor mange jeg skrev årene før det *hjelp*

Jeg tror jeg må melde meg på 12 trinnsprogram.....

Gjest Lysglimt
Skrevet

Jeg burde jo vite det som har skrevet 25776 innlegg siden 2001. Og ingen vet hvor mange jeg skrev årene før det *hjelp*

Jeg tror jeg må melde meg på 12 trinnsprogram.....

Oy,det var mange...

Jeg skal ikke holde tellinga på mine innlegg..*fnis* :D

Skrevet

Oy,det var mange...

Jeg skal ikke holde tellinga på mine innlegg..*fnis* :D

Men du skifter nicket ditt så da er det verre å finne ut mengden. Jeg bruker stort sett bare mitt eget og har brukt samme nicket siden jeg fant dol :o)

Men så har jeg heller ikke lagt ut de mest sensitive tingene om meg sjøl.

Gjest Kitty Cat 82
Skrevet

Hi hi, dette var en skikkelig fnisete tråd! :-)

Føyer meg inn i rekken blant de som er tilskuere, med heller sporadiske innlegg.

Er inne og titter flere ganger om dagen. Helt avhengig!!!

Gjest Lysglimt
Skrevet

Men du skifter nicket ditt så da er det verre å finne ut mengden. Jeg bruker stort sett bare mitt eget og har brukt samme nicket siden jeg fant dol :o)

Men så har jeg heller ikke lagt ut de mest sensitive tingene om meg sjøl.

Har bare hatt to nick da...

Om folk vet sensetive ting om meg bryr jeg meg ikke om,burde jeg ikke gjøre det?

Er jo anonym uansett..

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hi hi, dette var en skikkelig fnisete tråd! :-)

Føyer meg inn i rekken blant de som er tilskuere, med heller sporadiske innlegg.

Er inne og titter flere ganger om dagen. Helt avhengig!!!

Snart begynner du å svare på en tråd her og en tråd der, og til slutt er du DOLer for alltid! :D

Skrevet

Har bare hatt to nick da...

Om folk vet sensetive ting om meg bryr jeg meg ikke om,burde jeg ikke gjøre det?

Er jo anonym uansett..

Jeg er nok ikke så anonym som deg i virkeligheten, jeg er lett å kjenne igjen for de som kjenner meg. Og lett å kjenne igjen på gata selv om ikke alana greide det :o)

Gjest Lysglimt
Skrevet

Jeg er nok ikke så anonym som deg i virkeligheten, jeg er lett å kjenne igjen for de som kjenner meg. Og lett å kjenne igjen på gata selv om ikke alana greide det :o)

Er nok lett å kjenne igjen jeg også for de som virkelig kjenner meg,men satser på at de ikke er her....

Men fikk noe å tenke på der.

Skrevet

Er nok lett å kjenne igjen jeg også for de som virkelig kjenner meg,men satser på at de ikke er her....

Men fikk noe å tenke på der.

Jeg er så heldig at nesten ingen av venninnene mine har datamaskin. En kompis av meg som har og han har lovet høytidelig å ikke lese her inne.

Han er nemlig på et annet forum og da hevner jeg meg med å lese der ;o)

Men du skal være litt forsiktig med hva du skriver, plutselig oppdager du at du egentlig har skrevet med naboen i flere år.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...