Gjest Lysglimt Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Jeg er så heldig at nesten ingen av venninnene mine har datamaskin. En kompis av meg som har og han har lovet høytidelig å ikke lese her inne. Han er nemlig på et annet forum og da hevner jeg meg med å lese der ;o) Men du skal være litt forsiktig med hva du skriver, plutselig oppdager du at du egentlig har skrevet med naboen i flere år..... Uff ja det var ikke gøy å tenke på.. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Hi hi, dette var en skikkelig fnisete tråd! :-) Føyer meg inn i rekken blant de som er tilskuere, med heller sporadiske innlegg. Er inne og titter flere ganger om dagen. Helt avhengig!!! uffdah hihi 0 Siter
Gyda Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Jeg får bare støtte amber sun. Har du først sjekka inn her, så kommer du deg jammen ikke ut igjen! Evig bundet til dol - 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Jeg får bare støtte amber sun. Har du først sjekka inn her, så kommer du deg jammen ikke ut igjen! Evig bundet til dol - Kommer meg ut fra de fleste steder jeg hihi.. er bare å ta tiden til hjelp... eller gå hardere til verks, dersom man blir utålmodig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.