Gjest Ringe billig Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Hei Hvordan går man frem for å finne ut om det er installert mikrofon (eller er lydkort eller noe i den duren)? Har installert VoipStunt, men ingen hører meg når jeg ringer de selv om at jeg hører de meget godt. 0 Siter
Kathrine Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Mikrofon må du kjøpe selv;) Har du høyttalere med lyd, har du lydkort 0 Siter
Gjest Ringe billig Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Mikrofon må du kjøpe selv;) Har du høyttalere med lyd, har du lydkort Var inne på 'hjelp og støtte'. Der stod det noe om Taleinnstillinger, som ikke ligger der det ble sagt. Dvs at det da mangler noe. Har kjøpt inn headset (som seff har mikrofon). Må en eller annen innstilling på Lyd, tale og lydenheter forandres på? Det kan godt tenkes at det er mikrofonen som ikke funker. 0 Siter
CBM64 Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Var inne på 'hjelp og støtte'. Der stod det noe om Taleinnstillinger, som ikke ligger der det ble sagt. Dvs at det da mangler noe. Har kjøpt inn headset (som seff har mikrofon). Må en eller annen innstilling på Lyd, tale og lydenheter forandres på? Det kan godt tenkes at det er mikrofonen som ikke funker. Først påse at mikrofon pluggen står på riktig plass i lydkortet. Eller er det USB headset du har kjøpt ? Så må du sjekke lydinnstillinger (ser ut som en miksepult) Velg innspilling (ikke avspilling) og pass på at mikrofon er aktivert og at volumet står høyt nok. start ->kontrollpanel -> lyder, tale og lydenheter -> lyder og lydenheter -> enhetsvolum (trykk avansert) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.