Gjest Violsa Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Til alle dere som ikke har fått med dere tvnorges egenproduksjon sjarmørskolen har dere gått glipp av den. Synes det har vært gøy og følge med på og morsommere en det overhypede tufte programmet. siste episode kommer nå på tvnorge 2130 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 men det er jo kamp mellom brasil og japan og nuhhhh scoret japan!!!!!! 0 Siter
Gjest Lysglimt Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Har fått det med meg,skal se på det nå Blir spennende å se hvordan det går med dem på date 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Har fått det med meg,skal se på det nå Blir spennende å se hvordan det går med dem på date forøvrig går det "rykter" at ingen av de gutta ha problemer med å skaffe seg damer og at de har draget som bare det. sier det også noe om hvordan jenter er? 0 Siter
meg__123! Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 men det er jo kamp mellom brasil og japan og nuhhhh scoret japan!!!!!! ler meg nesten ihjel når jeg ser på det ... de er så morsomme de gutta... 0 Siter
Gjest Lysglimt Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 forøvrig går det "rykter" at ingen av de gutta ha problemer med å skaffe seg damer og at de har draget som bare det. sier det også noe om hvordan jenter er? Sier vel litt om hvordan jenter er det ja... Forstår ikke at de skulle ha noe problemer med å få jenter jeg,syns de er topp jeg,så har de jo rååbra humor Så virker de så snille,men har jo mine favoritter da. Han trønderen virker så god,ja ja..alle er gode tror jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.