Lucretia Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 gikk det en episode av 24 forrige torsdag? For to uker siden etter 24 sa de at "nå tar 24 en pause under VM" blahblahblah, og er tilbake etter vm. Hmm... så tenkte ikke mer over det. men det skal jo gå i kveld i følge tv-guider. gikk jeg glipp av en episode forrige uke? (uuææhh?!?) 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 OK.... det kunnet utartet seg ved at jeg skrev 25... beklager, webmaster.... men den andre tråden var vel iallefall positiv ... 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 OK.... det kunnet utartet seg ved at jeg skrev 25... beklager, webmaster.... men den andre tråden var vel iallefall positiv ... unnskyld.... de andre trådene... 0 Siter
Lucretia Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Skrevet 22. juni 2006 dvs ingen episoder... men gikk kanskje glipp av noe som skjedde her etter a survivor sitt 25-innlegg? Så det, men ikke noe annet, før det tydeligvis ble slettet... 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 dvs ingen episoder... men gikk kanskje glipp av noe som skjedde her etter a survivor sitt 25-innlegg? Så det, men ikke noe annet, før det tydeligvis ble slettet... Jeg så heller ikke noe annet enn mitt 25-innlegg... men webmaster fryktet vel hva det kunne utartet seg til.... for min egen del kan jeg garantere at jeg ikke ville skrevet mer enn 25-tallet... that's for sure. jeg er ikke her for å bråke. Jeg skjønner jo noe etterhvert jeg også. 0 Siter
Sofline Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Det var ikke noe forrige torsdag, men jeg skjønner nå at jeg gikk glipp av det i dag. Når går det i reprise? 0 Siter
Lucretia Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Skrevet 22. juni 2006 Det var ikke noe forrige torsdag, men jeg skjønner nå at jeg gikk glipp av det i dag. Når går det i reprise? vet ikke, desverre... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.