Tonette Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Inspirert av "så hyggelig det er her i kveld dah"-tråden vil jeg invitere dere til å fortelle morsomme historier. Her er en historie fra mitt utdrikninglag som jeg syntes var morsom. Tror jeg har fortalt historien før her på dol, men det er lenge siden. Siden jeg bor i en annen by enn der jeg skulle gifte meg, og der min forlover bodde, skrev hun en inbydelse til meg til mitt eget utdrikningslag. Hun skrev blandt annet at jeg skulle ta med meg noen forskjellige ting, deriblandt to kokte egg. Dagen og kvelden gikk og hun spurte ikke etter eggene. Sent på kvelden var vi på en nattklubb, og jeg spurte hvorfor jeg skulle ta med egg. Da lo hun bare. Det var bare noe hun hadde skrevet for tull for å forvirre meg litt. Litt senere gikk hun bort til baren for å kjøpe noe å drikke. Da hun gikk bort tok hun bare lommeboken ut av vesken, og lot vesken stå igjen på golvet. Jeg benyttet anledningen til å putte de to eggene opp i vesken hennes. Da hun kom bort igjen, og skulle til å putte lommeboken oppi vesken igjen, veltet vesken og det ene egget rullet bortover, og rett bort til en type vi ikke kjente fra før. Han var kjapp i kommentaren og spurte: -Har du eggløsning? Å gud så vi lo! Nå er det ikke så vanlig å dra med seg egg på nattklubb, men vi fant ut at det kunne være et bra skjekketriks. Hun var singel på det tidspunktet. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 *LOL* Det var jaggu en kar som var kjapp i replikken. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Jeg greier ikke å slutte å le her jeg sitter og tårene triller. Jeg måtte lese den opp til kolegaene mine og de fikk seg en god latter de også 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.