Gjest stor tommel Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Auuu, fikk en flis i fingeren på tirsdag. Nå er tommelen mye større enn normalt, og den verker. Jeg fikk i dag ut en flis på 7 mm, men er ikke sikker på om jeg har fått ut alt da jeg tror den gikk dypt. Noen som har tips på hva jeg bør gjøre hvis hevelsen ikke gir seg? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Sett fingeren i grønnsåpebad. 0 Siter
citygirl Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Grønnsåpebad daglig for den stakkars fingeren (medisinsk grønnsåpe fra apotek uten furunålsdufter etc :-)) Klem forsiktig ut verk når du bader den. Kanskje restene av flisa følger med etterhvert. Hvis hevelsen ikke går ned i løpet av noen dager? bør du få den åpnet og dratt ut flisa hos legevakt/fastlege. 0 Siter
Sofline Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Grønnsåpebad og Fucidin (usikker på stavemåten. Fucidin fås kun på resept. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Som de andre sier: grønnsåpebad eller -omslag bør ta knekken på uhumskhetene og drive flisen ut. 0 Siter
Gjest eljo Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 vær rask med å kontakte lege/legevakt hvis det begynner å bli en rød stripe oppover armen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.