Gå til innhold

FU: Hvor i landet kommer de peneste mennene/kvinnene fra?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Inspirert av samtale i tråden så hyggelig etc, mellom selv og amber sun..:-)

Jeg er tilbøyelig til å mene at det er påfallende mange pene & sexy menn fra Stavanger, og en del fra Trondheim, mange fra Osloområdet, øff cørse, men sjlden fra Bergen, og så og si aldri fra "dalstrøka innafor" eller fra nordvestlandet..Jada, jeg vet jeg er fordomsfull, og at det statistisk helt sikkert ikke stemmer..Og jeg vet det er en teit og grunn problemstilling..;-P Men allikevel..

Hvor mener DU det bor penest nordmenn? ;-)

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

15

• Ugga Bugga

10

• Lucretia

7

• DarkPink

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach
Skrevet

Fres. Er det liksom ikke pene mannfolk på nordvestlandet? Hurmf.

laguna1365380434
Skrevet

Fres. Er det liksom ikke pene mannfolk på nordvestlandet? Hurmf.

Jammen er det det altså? ;-p Jeg synes dere leverer stusselig til Oslo! ;-P

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jammen er det det altså? ;-p Jeg synes dere leverer stusselig til Oslo! ;-P

Vi holder oss her, vi. :)

Så blir penheten mer konsentrert, ikke sant? ;)

Mrs. Wallace
Skrevet

Har du bodd i Bergen eller på nordvestlandet, da? Jeg har nemlig møtt få kjekkaser derfra her i Oslo-området, men da jeg bodde vestpå, var det plenty av dem. Så min teori er at man må på drive oppsøkende virksomhet for å få sett godbitene. En slags vestlandssafari. ;o)

Selv har jeg for øvrig vært borti påfallende mange kjekke nordlendinger.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er i hvert fall enig med deg hva Bergen angår. Men de fleste som ikke er fra Bergen er vel på linje med deg der.

Synes det er mange pene på Sørlandet. F.eks. Kristiansand. I store deler av Oslo også. Jeg er ikke overbegeistret over jentene i Bærum. De kan muligens se billedpene ut, men de har en tendens til å være fullstendig sjarmløse. Det samme gjelder jenter fra Oslo Vest.

laguna1365380434
Skrevet

Har du bodd i Bergen eller på nordvestlandet, da? Jeg har nemlig møtt få kjekkaser derfra her i Oslo-området, men da jeg bodde vestpå, var det plenty av dem. Så min teori er at man må på drive oppsøkende virksomhet for å få sett godbitene. En slags vestlandssafari. ;o)

Selv har jeg for øvrig vært borti påfallende mange kjekke nordlendinger.

Kanskje det er sånn det er..;-) Har bare bodd på østlandet, jeg..Så hva vet jeg!

Men hvorfor klarer Stavanger, etterfulgt av Trondheim å levere så mange godbiter? ;-)

Mrs. Wallace
Skrevet

Kanskje det er sånn det er..;-) Har bare bodd på østlandet, jeg..Så hva vet jeg!

Men hvorfor klarer Stavanger, etterfulgt av Trondheim å levere så mange godbiter? ;-)

De har vel mer utferdstrang, da?

Skrevet

Kommer vel an på hva man liker? Jeg har aldri møtt noen kjekkaser fra Stavanger eller Trondheim. :)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg er i hvert fall enig med deg hva Bergen angår. Men de fleste som ikke er fra Bergen er vel på linje med deg der.

Synes det er mange pene på Sørlandet. F.eks. Kristiansand. I store deler av Oslo også. Jeg er ikke overbegeistret over jentene i Bærum. De kan muligens se billedpene ut, men de har en tendens til å være fullstendig sjarmløse. Det samme gjelder jenter fra Oslo Vest.

Enig! Helt og holdent!:-) Glemte sørlandet..Det kan absolutt forekomme kjekke gutter fra sørlandet, men jeg synes det er flere fra sånn ordentelig sørvest, Stavangerish..Men de får minus for helblaute konsonanter og generell uforståelighet da..;-)

Skrevet

Men vi fra Oslo øst er kule, ikke sant *håper*

laguna1365380434
Skrevet

De har vel mer utferdstrang, da?

Sikkert! ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Enig! Helt og holdent!:-) Glemte sørlandet..Det kan absolutt forekomme kjekke gutter fra sørlandet, men jeg synes det er flere fra sånn ordentelig sørvest, Stavangerish..Men de får minus for helblaute konsonanter og generell uforståelighet da..;-)

Ja. Det er klasseforskjell på Stavanger og Bergen. Ingen tvil om det. Men også jeg sliter med språket der borte. I hvert fall hvis de er fra innlandet.

Av en eller annen grunn synes jeg også ofte jenter fra landet har en sjarmerende utstråling. :)

laguna1365380434
Skrevet

Kommer vel an på hva man liker? Jeg har aldri møtt noen kjekkaser fra Stavanger eller Trondheim. :)

Joda, såklart. Jeg synesw bare at de ofte er derfra. Eller rett og slett fra rundt her, men det teller jo liksom ikke helt, det blir ikke påfallende, siden jeg bor her sjøl.

Og. Her = Oslo. Sånn at det var sagt.

:-)

laguna1365380434
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1151011821' post='3177978]

Odalen er en sikker vinner!

*lol* Ja du sier noe! ;-)

Skrevet

jeg har møtt masse kjekke menn fra forskjellige steder i nordnorge. Men absolutt mye fint å se på i Stavanger og Oslo også.

Skrevet

Joda, såklart. Jeg synesw bare at de ofte er derfra. Eller rett og slett fra rundt her, men det teller jo liksom ikke helt, det blir ikke påfallende, siden jeg bor her sjøl.

Og. Her = Oslo. Sånn at det var sagt.

:-)

Jeg bor også i Oslo, men de kjekkeste typene jeg har møtt, har vært herfra, Kristiansand, Narvik eller Molde. Sukk, altså.. ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men vi fra Oslo øst er kule, ikke sant *håper*

Helt klart. Det er store holdningsforskjeller som gjør utslag i utstrålingen - til og med mellom postdistriktene, og de er så store at man omtrent ved å se på personene, og da snakker jeg ikke om klær og klokker og penger, men utstrålingen - altså noe som gir direkte utslag i utseende, at du nærmest kan se på dem hvilken kant av byen de kommer fra.

Og dere vinner soleklart.

(Det er naturligvis visse forbehold når det gjelder innflyttere).

ShitDiddelyDo
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1151011821' post='3177978]

Odalen er en sikker vinner!

Nærmere bestemt vestodalen. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...