Gå til innhold

FU: Hvor i landet kommer de peneste mennene/kvinnene fra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De peneste gutta?

Utvilsomt fra trøndelag for der har de skinnvest.

Peneste jentene, tja....vakre jenter er det over alt i vårt langstrakte land.

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

15

• Ugga Bugga

10

• Lucretia

7

• DarkPink

6

Mest aktive i denne tråden

Angelica :o)
Skrevet

Nærmere bestemt vestodalen. :)

..i det røde huset..

hare1365380455
Skrevet

Stavanger! Og andre plasser.....;)

Skrevet

Men vi fra Oslo øst er kule, ikke sant *håper*

Grünerløkka er blitt mer "kvasi-kul vest" enn øst, på tross av at det ligger på østsiden av elven. Det er ikke særlig typisk "oslo øst".

"........................................."

Skrevet

Helt klart. Det er store holdningsforskjeller som gjør utslag i utstrålingen - til og med mellom postdistriktene, og de er så store at man omtrent ved å se på personene, og da snakker jeg ikke om klær og klokker og penger, men utstrålingen - altså noe som gir direkte utslag i utseende, at du nærmest kan se på dem hvilken kant av byen de kommer fra.

Og dere vinner soleklart.

(Det er naturligvis visse forbehold når det gjelder innflyttere).

så sant så sant. gjelder både gutter og jenter.

Skrevet

Jeg var sammen med et nek engang, som påsto at det ikke fantes annet enn stygge norske menn :-)

"............................................."

hare1365380455
Skrevet

Jeg var sammen med et nek engang, som påsto at det ikke fantes annet enn stygge norske menn :-)

Det stemmer i alle fall ikke! :)

Skrevet

Det stemmer i alle fall ikke! :)

Jeg vil nok si meg enig med deg der, ja :-)

Skrevet

Jeg vet dette er en litt tøysetråd, men jeg mener fast bestemt at det er helt jevnt fordelt. Har ingen stereotyper eller fordommer som faller meg inn.

Skrevet

Jeg faller stort sett alltid for menn fra østlandet, vet ikke hvorfor men har alltid gjort det. Kjæresten min er opprinnelig fra Ytre Enebakk, så det er vel der de peneste kommer fra.

Men det fins faktisk pene bergensere og, men de er så stor i kjeften....hehe...

Skrevet

Det er mye snadder fra Stavanger, ja! Og fra Trondheim, om man kan utstå dialekta...*s*

Sist jeg var i Tromsø var det sinnsykt mye lekkert ute og rusla der også, tro det eller ei. Og så kjenner jeg opptil flere godbiter fra Molde. Men Bergen? Nei, der må det være trist å være kvinne;-)

Skrevet

Det kan godt hende de finnes pene mennesker fra Stavanger, men de snakker så stygt at et pent utseende ikke kan veie opp for den grusomme dialekta.

Skrevet

Helt klart. Det er store holdningsforskjeller som gjør utslag i utstrålingen - til og med mellom postdistriktene, og de er så store at man omtrent ved å se på personene, og da snakker jeg ikke om klær og klokker og penger, men utstrålingen - altså noe som gir direkte utslag i utseende, at du nærmest kan se på dem hvilken kant av byen de kommer fra.

Og dere vinner soleklart.

(Det er naturligvis visse forbehold når det gjelder innflyttere).

Som innflytter til Oslo vest er jeg glad for at du la til den siste setningen i parentes :)

Mrs. Wallace
Skrevet

Ja. Det er klasseforskjell på Stavanger og Bergen. Ingen tvil om det. Men også jeg sliter med språket der borte. I hvert fall hvis de er fra innlandet.

Av en eller annen grunn synes jeg også ofte jenter fra landet har en sjarmerende utstråling. :)

Hohoi, så vi enkle piker fra landet som attpåtil bor på østkanten stiller sterkt?

Skrevet

Det kan godt hende de finnes pene mennesker fra Stavanger, men de snakker så stygt at et pent utseende ikke kan veie opp for den grusomme dialekta.

* så sjokkert at jeg ikke makter annet enn å gape for øyeblikket*

Skrevet

* så sjokkert at jeg ikke makter annet enn å gape for øyeblikket*

He he, unnskyld, det er ikke meningen å fornærme noen, men jeg liker rett og slett ikke Stavanger-dialekta.

Skrevet

He he, unnskyld, det er ikke meningen å fornærme noen, men jeg liker rett og slett ikke Stavanger-dialekta.

Jeg har den ikke selv, men jeg FORGUDER den. Og så Kristiansand og Haugesund.

Så lofotmål er kanskje sexy det da, i din verden?

Skrevet

Lofotmål er sexy, ja.

Jeg liker egentlig de fleste dialekter, men ikke Stavangersk.

Skrevet

Lofotmål er sexy, ja.

Jeg liker egentlig de fleste dialekter, men ikke Stavangersk.

Gulp. Den og lignende er de eneste dialektene jeg ikke finner det grann sjarm i.. =p

Skrevet

Hehe.

Jeg er fra Stavanger men er ingen fan av dialekta selv. Liker best nordlandsk (troms og nordland) og østlandsk, jeg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...