Gå til innhold

FU: Hvor i landet kommer de peneste mennene/kvinnene fra?

Anbefalte innlegg

karimarie1365380919
Skrevet

Kostelig lesning! Men hør på ei som har erfaring: Midtre Hålogaland er nedslagsfeltet for de beste godbitene: Utseende, personlighet og dialekt. E`mørne når dæm ser på me me di blå auan sine og sei: "Ååå, det går berre godt" Og det sei dæm om ailt

Men så e dialækt ingen hindring for en globetrotter

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

15

• Ugga Bugga

10

• Lucretia

7

• DarkPink

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg aner ikk hvor de peneste folka er, men jeg synes det er påfallende mye flere pene mennekser å se dersom man tar lokaltog fra Nationaltheatret stasjon enn dersom man tar det fra Oslo S!

Rart!

Skrevet

He he, unnskyld, det er ikke meningen å fornærme noen, men jeg liker rett og slett ikke Stavanger-dialekta.

...men det gjør jeg! :-)

Og særlig hvis den kommer ut av munnen til Erik Thorstvedt! *smelt*

Skrevet

På DOL, selvsagt. For et tullete spørsmål ;-)

;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du er vel en grei kar når jeg fisker etter komplimenter :o)

Folk er skremmende enig med meg. Jeg hadde forventet verbal kastrasjon etter å ha insinuert at vestkantfolket ikke eier sjarm.

Men jeg er vel ikke den eneste som ser det. :)

Skrevet

Vel - etter å ha bodd litt rundt omkring i det langstrakte landet vårt, er min entydige dom: Det finnes sørenmeg kjekke menn overalt! Alt til sitt bruk :-)

Skrevet

...men det gjør jeg! :-)

Og særlig hvis den kommer ut av munnen til Erik Thorstvedt! *smelt*

Erik Torstvedt er usedvanlig sexy. Han hadde vært sexy uansett dialekt.

laguna1365380434
Skrevet

Grünerløkka er blitt mer "kvasi-kul vest" enn øst, på tross av at det ligger på østsiden av elven. Det er ikke særlig typisk "oslo øst".

"........................................."

:-o Jamme det er fortsatt mye morsommere her..Selvom det er endel "på liksom" folk her er det mange sjarmerende, rare folk her, og jeg vil påstå at Grunerløkka fortsatt har egenart, om det ike er samme egenarten den hadde for lenge siden..Ikke mobb landsbyen min..;-P

Selvom jeg føler meg like truffet og støtt hver gang det må diskuteres hvor Oslo/grunerløkka autentisk en er..;-P Som den innflyttersken jeg er, fra østlands-småbygd, via sentrum diverse, og landet på Grunerløkka i magiske 97, da drinkene allerede hadde vært dyre et årstid, og man ikke engang kunne si man drev pionering..;-P

Men jeg trives! Løkka er fin den!

:-)

wannabe hilsen fra

Gjest togli
Skrevet

Jeg har bodd både i Trondheim, Oslo og på Nordvestlandet (bor der nå). Det er kjekke menn alle steder :-)

Jeg måtte til Oslo for å finne min kjekkas, da men..

laguna1365380434
Skrevet

Jeg aner ikk hvor de peneste folka er, men jeg synes det er påfallende mye flere pene mennekser å se dersom man tar lokaltog fra Nationaltheatret stasjon enn dersom man tar det fra Oslo S!

Rart!

Det har jeg aldri forsket på...Så det er fint mulig du har rett! ;-)

Men går man på Oslo distrikt for distrikt, og bydel for bydel er jeg patriot..;-) Kjekke semiøstkantere på løkka! Helt klart. Jeg vil ikke ha de så øste at de bor i Groruddalen og ser ut som Odd & Geir med ølposen på T-banen, men jeg vil defintivt ikke han noen Preben fra Montebello heller.

Jeg vil gå så langt at jeg til og med vil pinpointe parkene..;-P Kjekke Oslo gutter? Let i Birkelunden, eller let på Kuba! Oh yeah!;-)

laguna1365380434
Skrevet

Det kan godt hende de finnes pene mennesker fra Stavanger, men de snakker så stygt at et pent utseende ikke kan veie opp for den grusomme dialekta.

Jeg liker heller ikke dialekta, mn jeg har ikke kunnet unngå å legge merke til at Stvangerområdet driver med mye hyggelig eksport av kjekke gutter til Osloområdet. Noen av de så fine at man faktisk bærer over med språket..! :-o

;-)

laguna1365380434
Skrevet

Det er mye snadder fra Stavanger, ja! Og fra Trondheim, om man kan utstå dialekta...*s*

Sist jeg var i Tromsø var det sinnsykt mye lekkert ute og rusla der også, tro det eller ei. Og så kjenner jeg opptil flere godbiter fra Molde. Men Bergen? Nei, der må det være trist å være kvinne;-)

Det ser ut til at det er bred enighet om at Bergen taper litt ja..Det er jo nesten pussig! ;-)

Tromsø? Hmmm..Jeg får ingen sterke assosiasjoner i noen av retningene.

:-)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg var sammen med et nek engang, som påsto at det ikke fantes annet enn stygge norske menn :-)

"............................................."

Det er jo tullete..:-)

Selvom jeg synes det bedrer seg om sommeren. Om vinteren er nordmenn hyllet inn i for mange klær og depresjoner..Men i juni..hoi! - Da er det mye pen utsikt! ;-)

Skrevet

Det har jeg aldri forsket på...Så det er fint mulig du har rett! ;-)

Men går man på Oslo distrikt for distrikt, og bydel for bydel er jeg patriot..;-) Kjekke semiøstkantere på løkka! Helt klart. Jeg vil ikke ha de så øste at de bor i Groruddalen og ser ut som Odd & Geir med ølposen på T-banen, men jeg vil defintivt ikke han noen Preben fra Montebello heller.

Jeg vil gå så langt at jeg til og med vil pinpointe parkene..;-P Kjekke Oslo gutter? Let i Birkelunden, eller let på Kuba! Oh yeah!;-)

Oslo --> Løkka --> Birkelunden --> Cuba ...

Ganske mye innsnevring her, skal vi finne fram til én bestemt kjekkas?

laguna1365380434
Skrevet

Oslo --> Løkka --> Birkelunden --> Cuba ...

Ganske mye innsnevring her, skal vi finne fram til én bestemt kjekkas?

Nei, det er bare flere der enn i, la oss si, Sofinbergparken..;-p Tro du meg, jeg har vært mere eller mindre arbeidsledig i sommer og venninna og jeg har hatt GOD tid til research! ;-)

Skrevet

Nei, det er bare flere der enn i, la oss si, Sofinbergparken..;-p Tro du meg, jeg har vært mere eller mindre arbeidsledig i sommer og venninna og jeg har hatt GOD tid til research! ;-)

I Sofienbergparken er det mest damer med babyer. Eventuelle mannfolk er enten med på laget med babyene, og dermed opptatt. Eller de står med noen meters mellomrom og kaster plankebiter mot hverandre :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...