Gå til innhold

FU: Hvor i landet kommer de peneste mennene/kvinnene fra?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

I Sofienbergparken er det mest damer med babyer. Eventuelle mannfolk er enten med på laget med babyene, og dermed opptatt. Eller de står med noen meters mellomrom og kaster plankebiter mot hverandre :-)

Ikke sant? :-) Det er familieparken det, på et vis... Fine gutter som henger med hverandre finner en på Birkelunden, og på Kuba, og sånn er det bare..;-)

Men nå må jeg snart slutte å skrive så mange innlegg om fine gutter.Helt enspora om dagen jo..;-P Nesten på tide at det blir høst! (Eller..No way, forresten! ;-))

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

15

• Ugga Bugga

10

• Lucretia

7

• DarkPink

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg liker heller ikke dialekta, mn jeg har ikke kunnet unngå å legge merke til at Stvangerområdet driver med mye hyggelig eksport av kjekke gutter til Osloområdet. Noen av de så fine at man faktisk bærer over med språket..! :-o

;-)

Jo da, det er sikkert en del kjekkinger fra Stavanger. Men jeg har aldri tenkt over at det er flere kjekkinger fra Stavanger enn fra et hvilketsomhelst annet sted.

Skrevet

Ikke sant? :-) Det er familieparken det, på et vis... Fine gutter som henger med hverandre finner en på Birkelunden, og på Kuba, og sånn er det bare..;-)

Men nå må jeg snart slutte å skrive så mange innlegg om fine gutter.Helt enspora om dagen jo..;-P Nesten på tide at det blir høst! (Eller..No way, forresten! ;-))

Høst! :-o Pass på hva du sier nå. Ikke før har jeg grått meg til litt sol liksom... ;-)

Jeg hadde tydeligvis en svært ukjent(men dog sterk!) påvirkningskraft på værguden i natt!

laguna1365380434
Skrevet

Høst! :-o Pass på hva du sier nå. Ikke før har jeg grått meg til litt sol liksom... ;-)

Jeg hadde tydeligvis en svært ukjent(men dog sterk!) påvirkningskraft på værguden i natt!

Kult! :-) Er det som skaffet penværet! I såfall, hurra for deg! :-)

Skrevet

Ingen årsak!

Skrevet

Da vet du hvor du finner meg i dag ;-)

Skrevet

:-o Jamme det er fortsatt mye morsommere her..Selvom det er endel "på liksom" folk her er det mange sjarmerende, rare folk her, og jeg vil påstå at Grunerløkka fortsatt har egenart, om det ike er samme egenarten den hadde for lenge siden..Ikke mobb landsbyen min..;-P

Selvom jeg føler meg like truffet og støtt hver gang det må diskuteres hvor Oslo/grunerløkka autentisk en er..;-P Som den innflyttersken jeg er, fra østlands-småbygd, via sentrum diverse, og landet på Grunerløkka i magiske 97, da drinkene allerede hadde vært dyre et årstid, og man ikke engang kunne si man drev pionering..;-P

Men jeg trives! Løkka er fin den!

:-)

wannabe hilsen fra

Ja, det er fortsatt egenart igjen på løkka, selvfølgelig. Problemet er at nesten ingenting er ekte der lenger. Det er så krampaktig hippt at det er til å få fnatt av. Men joda - om sommeren har det definitivt sine sider :-)

"..........................................."

Gjest gomle
Skrevet

Synes stort sett det er deilige mannfolk på de fleste steder jeg. Men jeg er nok litt svak for de litt trauste bondegutta, og litt bred dialekt er heller ikke å forakte :-)

Skrevet

*dødsfornærma *

Uffa =/ Du skal få slenge slitt dritt om dialekten til Mariann i Surferosa hvis det hjelper. (For den har jeg og).

Skrevet

At nordvestlandet ikke har så mange fine gutter er jeg enig i. Er ikke ofte en ser pene mannfolk her.... Tilflyttende er penere faktisk. noen fine finner man dog, eksen f.eks..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...