Gå til innhold

Hadde du beholdt dem?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der var en nøtt.....men jeg hadde sikkert gått til politiet jeg også - eller på DOL og laget en FU! hehe

Skrevet

Jeg hadde beholdt pengene. Helt klart.

Det ryktes at dama som bodde i huset til foreldrene mine kjøpte huset sitt av, var styrtrik, og alle mener hun har gjemt noen penger i veggen eller lignende.

Noen jeg kjenner til skulle levere en del dresser eller lignende etter et dødsbo til Fretex, men husket heldigvis på å sjekke lommene først: der lå det mange sedler gitt (men det var arveren selv dette da).

Gjest Vær ærlig
Skrevet

Jeg hadde aldri hatt samvittighet til å beholdt andres penger, for jeg ville følt meg som en svindler.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg hadde beholdt dem. Når du kjøper et hus har du naturligvis også eierrett til hva enn det måtte være de tidligere eierne har pussa opp veggene med. :)

Skrevet

Jeg hadde beholdt dem, det blir vel omtrent som når man kjøper bil og skriver under på at bilen overtas i den stand den er prøvekjørt og sett :o)

Skrevet

Jeg hadde selvsagt beholdt pengene.

"........................................."

Skrevet

Ja vettu hva... hadde ikke gitt dem til politiet nei... må innrømme at _så_ ærlig hadde jeg nok (dessverre??) ikke vært. Hadde man kjøpt huset hadde man vel kjøpt innholdet i veggene også vel? ;-)

Skrevet

Det der var en nøtt.....men jeg hadde sikkert gått til politiet jeg også - eller på DOL og laget en FU! hehe

Ja det var lurt:

Jeg fant nettopp 200 000 i veggen min, skal jeg beholde dem eller gå til politiet (FU)

Gleder meg til jeg kan legge ut den FU'en :)

Skrevet

Politiet? Hvem er det?

De lager bare problemer.

Skrevet

Jeg hadde beholdt pengene. Helt klart.

Det ryktes at dama som bodde i huset til foreldrene mine kjøpte huset sitt av, var styrtrik, og alle mener hun har gjemt noen penger i veggen eller lignende.

Noen jeg kjenner til skulle levere en del dresser eller lignende etter et dødsbo til Fretex, men husket heldigvis på å sjekke lommene først: der lå det mange sedler gitt (men det var arveren selv dette da).

Faren min kjøpte en dress på loppemarked en gang til 20 kroner. I lomma på dressjakka lå det en 50-lapp. Det må man kunne kalle et godt kjøp :-)

Skrevet

De pengene hadde jeg nok beholdt. Når man har kjøpt et hus, så eier man da også innholdet i veggene :)

Skrevet

Faren min kjøpte en dress på loppemarked en gang til 20 kroner. I lomma på dressjakka lå det en 50-lapp. Det må man kunne kalle et godt kjøp :-)

Det må man si. :-)

Skrevet

Det må man si. :-)

I tillegg passet dressen veldig bra, og den var knapt nok brukt.

Skrevet

De pengene hadde jeg nok beholdt. Når man har kjøpt et hus, så eier man da også innholdet i veggene :)

Du kjøper og får med alt som finnes på tomta. Litt spesielt med fornminner, men en bunke nye høvdinger burde ikke gå under fossiler.

Skrevet

I tillegg passet dressen veldig bra, og den var knapt nok brukt.

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...