Gjest Princess Peach Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=120811 Må innrømme at å gå til politiet ikke hadde vært det første jeg hadde tenkt på hvis jeg fant penger i huset mitt. 0 Siter
flisa Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Det der var en nøtt.....men jeg hadde sikkert gått til politiet jeg også - eller på DOL og laget en FU! hehe 0 Siter
Sofline Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Jeg hadde beholdt pengene. Helt klart. Det ryktes at dama som bodde i huset til foreldrene mine kjøpte huset sitt av, var styrtrik, og alle mener hun har gjemt noen penger i veggen eller lignende. Noen jeg kjenner til skulle levere en del dresser eller lignende etter et dødsbo til Fretex, men husket heldigvis på å sjekke lommene først: der lå det mange sedler gitt (men det var arveren selv dette da). 0 Siter
Gjest Vær ærlig Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Jeg hadde aldri hatt samvittighet til å beholdt andres penger, for jeg ville følt meg som en svindler. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Jeg hadde beholdt dem. Når du kjøper et hus har du naturligvis også eierrett til hva enn det måtte være de tidligere eierne har pussa opp veggene med. 0 Siter
Aryane Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Jeg hadde beholdt dem, det blir vel omtrent som når man kjøper bil og skriver under på at bilen overtas i den stand den er prøvekjørt og sett ) 0 Siter
Prozak Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Jeg hadde selvsagt beholdt pengene. "........................................." 0 Siter
Gjest eljo Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Ja vettu hva... hadde ikke gitt dem til politiet nei... må innrømme at _så_ ærlig hadde jeg nok (dessverre??) ikke vært. Hadde man kjøpt huset hadde man vel kjøpt innholdet i veggene også vel? ;-) 0 Siter
Gjest eljo Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Det der var en nøtt.....men jeg hadde sikkert gått til politiet jeg også - eller på DOL og laget en FU! hehe Ja det var lurt: Jeg fant nettopp 200 000 i veggen min, skal jeg beholde dem eller gå til politiet (FU) Gleder meg til jeg kan legge ut den FU'en 0 Siter
keinstein Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Politiet? Hvem er det? De lager bare problemer. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Jeg hadde beholdt pengene. Helt klart. Det ryktes at dama som bodde i huset til foreldrene mine kjøpte huset sitt av, var styrtrik, og alle mener hun har gjemt noen penger i veggen eller lignende. Noen jeg kjenner til skulle levere en del dresser eller lignende etter et dødsbo til Fretex, men husket heldigvis på å sjekke lommene først: der lå det mange sedler gitt (men det var arveren selv dette da). Faren min kjøpte en dress på loppemarked en gang til 20 kroner. I lomma på dressjakka lå det en 50-lapp. Det må man kunne kalle et godt kjøp :-) 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 De pengene hadde jeg nok beholdt. Når man har kjøpt et hus, så eier man da også innholdet i veggene 0 Siter
Sofline Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Faren min kjøpte en dress på loppemarked en gang til 20 kroner. I lomma på dressjakka lå det en 50-lapp. Det må man kunne kalle et godt kjøp :-) Det må man si. :-) 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Det må man si. :-) I tillegg passet dressen veldig bra, og den var knapt nok brukt. 0 Siter
keinstein Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 De pengene hadde jeg nok beholdt. Når man har kjøpt et hus, så eier man da også innholdet i veggene Du kjøper og får med alt som finnes på tomta. Litt spesielt med fornminner, men en bunke nye høvdinger burde ikke gå under fossiler. 0 Siter
Sofline Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 I tillegg passet dressen veldig bra, og den var knapt nok brukt. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.