Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lemony83

Hvor fort kjenner en at en er blitt gravid?

Det går vel ikke an å kjenne noe etter knappe 1 uke?

Hva med etter 3 uker?

Jeg har ikke fått tatt en test ennå, men skal.

Har følt meg kvalm, og i dag har jeg vært ekstremt øm i brystene.

Hva er sjansen for graviditet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/235961-n%C3%A5r-kjennes-det-p%C3%A5-kroppen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lemoy83

Rundt fire uker sier man vel (dvs. fire uker etter siste mens' første dag). Er det tre uker siden befruktning, er det helt vanlig å kjenne symptomer.

Men umulig etter bare 1 uke ja?

Jeg blir både glad og redd om jeg tester positivt. Pga. at det er med to forskjellige gutter...

Gjest Lemony83

Jeg sier ikke det er umulig å merke noe, mange sier de gjør det, men det kan ikke ses på test.

Da bør jeg nok ta en test i morgen! For det slår vel ikke ut på en test om det bare har gått 1 uke? Jeg tok også i tillegg angrepillen dagen etter.

Så om jeg er gravid er det med den føste vel? Huff...rotet det litt til vet du.

Da bør jeg nok ta en test i morgen! For det slår vel ikke ut på en test om det bare har gått 1 uke? Jeg tok også i tillegg angrepillen dagen etter.

Det slår sjelden ut på test før den dagen du venter mensen. Hvem som er faren kan jeg ikke si noe om (med mindre det var rundt siste eggløsning du hadde sex med ham og det viser på testen at du er gravid nå).

Annonse

Gjest Lemony83

Det slår sjelden ut på test før den dagen du venter mensen. Hvem som er faren kan jeg ikke si noe om (med mindre det var rundt siste eggløsning du hadde sex med ham og det viser på testen at du er gravid nå).

Jeg har jo gått på Cerazette tidligere, så mensen har ikke dukket opp ennå. Så når jeg skulle ha hatt den aner jeg ikke!

Nr.1 for 3 uker siden og nr.2 for 1 uke siden.

Så er det mann 1 som er far hvis graviditetstesten er positiv i morgen. Uansett hva vil lege/jordmor senere kunne avgjøre hvem som er faren utfra hvor langt det viser seg du er på vei. Men sannsynligvis er du jo ikke gravid når du to angrepillen.

Så er det mann 1 som er far hvis graviditetstesten er positiv i morgen. Uansett hva vil lege/jordmor senere kunne avgjøre hvem som er faren utfra hvor langt det viser seg du er på vei. Men sannsynligvis er du jo ikke gravid når du to angrepillen.

Tok ikke angrepillen etter førstemann. Men etter andremann, fordi det aldri skulle skjedd dessverre...

Annonse

Kvalme og ømme bryster er jo kjente bivirkninger av angrepillen da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...