Gå til innhold

St.Lucia sangen på nett

Anbefalte innlegg

Gjest luciafilm
Skrevet

Finnes det et sted der jeg kan gå tak i Luciasangen på nett.. Allerhelst gratis....

Holder på med en film ifra barnehagen,..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bare få noen av barna til å synge den inn? Det er dritsjarmis syns jeg. Og du finner den sannsynligvis bare med barn uansett.

Gjest luciafilm
Skrevet

Kan du ikke bare få noen av barna til å synge den inn? Det er dritsjarmis syns jeg. Og du finner den sannsynligvis bare med barn uansett.

jeg holder på med den nå.. jeg skal ha den som bakgrunnsmusikk mens bildene vises.. så når filmklippene kommer så synger de selv-

Skrevet

jeg holder på med den nå.. jeg skal ha den som bakgrunnsmusikk mens bildene vises.. så når filmklippene kommer så synger de selv-

Okei.. da ville jeg nok bare hatt melodien uten sang først. Men aner ikke hvor du finner det =s

Skrevet

hadde egentlig tenkt å ha musikken....

Jeg søkte på det også, men fant ikke noe.

Gjest luciafilm
Skrevet

Jeg søkte på det også, men fant ikke noe.

takk for at du prøvde :-)

Gjest luciafilm
Skrevet

Hei.

Prøv denne: http://home.pcisys.net/~don_erickson/swede.htm

Klikk på linken til høyre (Sancta lucia) Der er 2 tempo, velg det som passer deg.

Jeg fikk den opp i windows mediaplayer, og da er det jo bare å lagre. =)

jeg hadde en luciasang på IPODEN min av alle ting.. ( Åse Jinder ) Hvorfor vet jeg ikke,, men alt har ordnet seg. Filmen er laget med bilder, musikk og film :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...