Gjest Debra irl Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Jepp jepp. Sjekket kontoen for tre kvarter siden og da var skattepengene på plass! Håper dere får en fin st.hans-feiring i kveld og en påfølgende strrålende helg! 0 Siter
morsan Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Dæven - du har rett!! Penga har kommet her også! :-) 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Vi i Trondheim får ikke før den 28. juni.. Ikke det at det er tomt på konto,- feriepengene gjorde susen, men likevel, jeg vil ha dem, de er miiiiine! 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Vi i Trondheim får ikke før den 28. juni.. Ikke det at det er tomt på konto,- feriepengene gjorde susen, men likevel, jeg vil ha dem, de er miiiiine! Skjønner ingenting jeg. Sjekke kontoen via kontofonen nettopp og der er det mye mer penger enn jeg trodde. Men det er ikke skattepengene for det er det ikke nok til. *Forvirret* Har noen ment at jeg sikkert trenger en slant nå tro? Må sjekke nettbanken i kveld så jeg ser hva som har skjedd. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Skjønner ingenting jeg. Sjekke kontoen via kontofonen nettopp og der er det mye mer penger enn jeg trodde. Men det er ikke skattepengene for det er det ikke nok til. *Forvirret* Har noen ment at jeg sikkert trenger en slant nå tro? Må sjekke nettbanken i kveld så jeg ser hva som har skjedd. Sikker på at du ikke har lagt ut kontonummeret ditt her på DOL, og at noen gavmilde sjeler har startet kronerulling for oppussing av den nye leiligheten din? 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Vi i Trondheim får ikke før den 28. juni.. Ikke det at det er tomt på konto,- feriepengene gjorde susen, men likevel, jeg vil ha dem, de er miiiiine! ....også tar de seg så skrekkelig godt ut på kontoen da gitt.... 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 ....også tar de seg så skrekkelig godt ut på kontoen da gitt.... Jepp, det er sånn jeg ser på det også, så jeg vil ha dem *mumle* 0 Siter
morsan Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Skjønner ingenting jeg. Sjekke kontoen via kontofonen nettopp og der er det mye mer penger enn jeg trodde. Men det er ikke skattepengene for det er det ikke nok til. *Forvirret* Har noen ment at jeg sikkert trenger en slant nå tro? Må sjekke nettbanken i kveld så jeg ser hva som har skjedd. Men kan du ikke få opplyst de siste 10 transaksjonene over kontofonen? Det gjorde jeg, og der sa stemmen "23. juni...innskudd ... kr xxxx .... skatt" 0 Siter
Gjest prust Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Så bra! Er ganske skrapa på min konto. Fikk feirepenger, men det var så lite fordi jeg hadde jo en del permisjon i fjor :-( Nedtur. Så halvparten av feriepengene er allerede brukt opp. Bare MÅTTE ha litt nytt sommertøy og sko...! 0 Siter
Cinnamona Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Her har de ikke kommet inn ennå... Trivelig St. Hans *snufs* 0 Siter
Gyda Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Sikker på at du ikke har lagt ut kontonummeret ditt her på DOL, og at noen gavmilde sjeler har startet kronerulling for oppussing av den nye leiligheten din? Jo - og at Lillemus ikke husker det? Jeg overførte i alle fall 2143 kroner. ;-) 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Jo - og at Lillemus ikke husker det? Jeg overførte i alle fall 2143 kroner. ;-) Nettopp! Makan til utakknemlighet Håper at hun husker at vi skal ha DOL-innflytningsfest hos henne i morgen, da. 0 Siter
Gyda Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Nettopp! Makan til utakknemlighet Håper at hun husker at vi skal ha DOL-innflytningsfest hos henne i morgen, da. Ja. Det _kan_ hun da ikke ha glemt. Og så skal vi på skattejakt bak alle tapetene hennes. *gleder meg vilt!* 0 Siter
keinstein Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Syns jeg ser et hesblesende kvinnemenneske på vei til shoppingsenteret med tunga ut som et slips for å gjøre kål på penga som brenner i lomma. I år som i fjor, så er det vel fullt av shoppegale på senteret nå framover. Særlig når 70% av jentene på en ungdomsskole oppgir shopping som sin første fritidsinteresse. 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Sikker på at du ikke har lagt ut kontonummeret ditt her på DOL, og at noen gavmilde sjeler har startet kronerulling for oppussing av den nye leiligheten din? Hørtes ut som en kjempeide! "Kronerulling så Lillemus får et bad man ikke blir mørekredd av"...! 0 Siter
Gjest fregnefjes Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Dæven - du har rett!! Penga har kommet her også! :-) Hvor i landet bor du da?.har ikke kommet her i Trondheim.Men så er vi trøndere kjent for å være litt trege :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Men kan du ikke få opplyst de siste 10 transaksjonene over kontofonen? Det gjorde jeg, og der sa stemmen "23. juni...innskudd ... kr xxxx .... skatt" Det gidder jeg ikke. Og er det skattepengene så er det gjort en feil på minst 10.000,- i min disfavør! 0 Siter
keinstein Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Forresten er det derfor postkassa er full av alskens tilbud, bl a flat TV i tusen varianter, størrelser og priser. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Ja. Det _kan_ hun da ikke ha glemt. Og så skal vi på skattejakt bak alle tapetene hennes. *gleder meg vilt!* Jepp! *kjøpe brekkjern, spade og slegge* 0 Siter
morsan Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Det gidder jeg ikke. Og er det skattepengene så er det gjort en feil på minst 10.000,- i min disfavør! Gidder ikke? Du ringte jo kontofonen nettopp - da hadde det jo bare vært å taste kode for opplesing av siste transaksjoner! ;-) Hadde tatt 15 sekunder ekstra! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.