Gå til innhold

Skattepengene ER her :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor i landet bor du da?.har ikke kommet her i Trondheim.Men så er vi trøndere kjent for å være litt trege :-)

Østlandet, og i fjor vi jeg ikke pengene før mange dager etter den 23., så man er ikke like kjapp hver gang!! ;-)

Videoannonse
Annonse
Gjest endelig gjeldsfri!!
Skrevet

**woohoo**

er blitt rik gitt!!!

har fått xxxxxkr på konto!!

...som går t regninger...

ER GJELDSFRI!!!

**BØLGEN**WOOHOO**

Gjest fregnefjes
Skrevet

Er det bare dere på østlandet som har fått pengene i dag?

fei1365380229
Skrevet

Jeg har ikke fått dem :( jeg trenger dem nå!!!

Bor på østlandet, men har DNB og jeg tror de bevisst har begynt å somle med utbetalinger.

Skrevet

Bor på østlandet, men har DNB og jeg tror de bevisst har begynt å somle med utbetalinger.

Jeg har bare dårlige erfaringer med DNB, og har skiftet bank :) Ikke for det, her er det fortsatt minus på konto.

Skrevet

Jeg har bare dårlige erfaringer med DNB, og har skiftet bank :) Ikke for det, her er det fortsatt minus på konto.

He he, det er jo grenser for hva man kan gi banken skylda for! ;-)

Skrevet

Jeg har fått penger på min Dnb-konto faktisk :-) Oslo.

Skrevet

Er det bare dere på østlandet som har fått pengene i dag?

Jeg er i Bergen og har fått mine penger i dag :o)

Mista nikket
Skrevet

Vi har også DNB nor og husbonden har fått de inn på konto, men ikke jeg.

fei1365380229
Skrevet

Jeg syns faktisk bare de blir dårligere og dårligere. Nå får man ikke overført penger direkte mellom egne konti på direkten lenger heller nå og regningene går ikke direkte inn. Hadde Nor før og den var bedre.

Minus på kontoen har jeg aldri hatt :).

Skrevet

Jeg syns faktisk bare de blir dårligere og dårligere. Nå får man ikke overført penger direkte mellom egne konti på direkten lenger heller nå og regningene går ikke direkte inn. Hadde Nor før og den var bedre.

Akkurat ja, de gjør det forferdelig tungvint og upraktisk for kundene sine :)

Skrevet

He he, det er jo grenser for hva man kan gi banken skylda for! ;-)

Godt å ha _noen_ å skylde på ;)

Gjest Shira12
Skrevet

Buhu, ingen skattepenger her nei :-( *missunnelig*

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg er i Bergen og har fått mine penger i dag :o)

Sutre sutre, jeg er også på vestlandet, men har ikke sett snurten til mine penger...

Skrevet

Gidder ikke? Du ringte jo kontofonen nettopp - da hadde det jo bare vært å taste kode for opplesing av siste transaksjoner! ;-) Hadde tatt 15 sekunder ekstra! ;-)

Jajajaja.... :o)

Gjest Lisan12
Skrevet

Du må gå inn i nettbanken din og velge hvordan type innstillinger du vil ha. Et eller annet sted i menyen.

Mine regninger går over med en gang og jeg overfører mellom egne konti hele tiden.

fei1365380229
Skrevet

Du må gå inn i nettbanken din og velge hvordan type innstillinger du vil ha. Et eller annet sted i menyen.

Mine regninger går over med en gang og jeg overfører mellom egne konti hele tiden.

Det visste jeg ikke, men jeg har hørt andre som har klaget på det fordi det står at overføringer ikke blir gjort i helgen og kun før kl. 23 eller noe på hverdager, men jeg skal sjekke opp om det er noe jeg kan gjøre på innstillinger.

Skrevet

Jeg får ikke igjen en dritt jeg :( blakk som bare....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...