Gjest misunnelig?jeg? Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Disse norske popfolka, de må tjene penger som gress, høres det ut som. Idol-Tone har f.eks. kjøpt 3 par solbriller i år. Pris mellom i 3-5000 kr. pr. par. Bikini til 3.500, veske til 4.000 osv. Jeansen og resten av tilbehøret i samme prisklasser. (Nettavisen). Ja, ja... sier jeg. Hun om det. Trodde bare ikke det var så fett å være ex-idoler i Norge. 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Jeg synes det er sykt å bruke flere tusen kr. på et par solbriller eller en bikini. To av solbrilleparene hennes + bikinien er hele oppussingsbudsjettet på kjøkkenet mitt. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Klart de tjener noen kroner i starten. Alle fjortisene i Norge dyrker dem jo som guder. Men la dem nå få ha sine 15 minutter i fred. Flertallet av dem er fullstendig talentløse og kommer ikke til å kunne livnære seg av musikken i fremtiden. 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 De blir vel sponset en del, blir de ikke det da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.