Gå til innhold

Hadde du beholdt det ?

Anbefalte innlegg

Gjest no problem
Skrevet

He-he, hold av pengene, hvertfall, slike fakturaer har en tendens til å komme...

:) joda pengene er her de.

Hvor lenge etter levering og montering har de lov å fakturere ? Nå er det 13 måneder siden.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• org

3

• Lillemus

2

• Gyda

2

• keinstein

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Debra irl
Skrevet

Vi fikk to pakker fliser for mye. (Fikk det tilkjørt) Ringte butikken og sa det stod til avhenting. Ingen kom- ergo: MITT.

Skrevet

jeg vill først forsikret meg om at jeg ikke hadde regnet feil - og så levert tilbake - jeg gidder ikke lagre ting jeg ikke trenger heller.

Gjest togli
Skrevet

Jeg er så ærlig at jeg ikke hadde hatt samvittighet til å ikke si ifra om feilen. Dessuten blir jeg så fornøyd når folk blir glade over at det fortsatt finnes ærlige folk ;-)

Gjest togli
Skrevet

Hvor lenge etter levering og montering har de lov å fakturere ? Nå er det 13 måneder siden.

Jeg _tror_ det er tre år.

Mista nikket
Skrevet

Jeg hadde ikke beholdt det. Hadde det vært 1-2 kvadrat for mye, så hadde jeg kanskje vurdert det. Det kommer sikkert til å bli oppdaget når det er så mye som 25 kvadrat i svinn. Regner med at du kommer til å handle der flere ganger iom at det er den lokale butikken du var i. Litt flaut om de kommer og spør deg om 1 mnd om du fikk for mye.

Gjest Mom33
Skrevet

Det vet jeg ikke, men jeg vet at et vennepar fikk faktura 2 år og 2 måneder etter levering og montering av noen kjøkkengreier, og ifølge advokaten deres måtte de betale.

Det var visst ikke bare-bare, for pengene var brukt opp på en ekstra sydentur...

Gjest sol etter regn
Skrevet

Teknisk sett er handelen gjort, og dere trenger ikke levere det.

Spørsmålet er om dere vil gå på et "uærlig gulv" :-)

Jeg ville ventet til jeg var ferdig, og bedt butikken hente det som er til overs når jeg har holdt av noen kvm på et tørt sted til framtidige reparasjoner.

hehehe ;)

LITT ærligere da kanskje? :P

Gjest sol etter regn
Skrevet

Vi fikk to pakker fliser for mye. (Fikk det tilkjørt) Ringte butikken og sa det stod til avhenting. Ingen kom- ergo: MITT.

Hvor mye kostet de to pakkene da?

Skrevet

Du kjøpte vel ikke med betalingsutsettelse?

Jeg kjøpte en vaskemaskin en gang, og skulle få gratis betalingsutsettelse på 3 mnd.

Tiden gikk og jeg fikk ingen regning. Plutselig kom en helsikes regning med purregebyr og masse renter.

Jeg ble forbanna og tok kontakt med firmaet, og sa at jeg ikke hadde fått noen regning fra dem tidligere.

Da sa de at det var mitt ansvar å ta kontakt hvis ikke regningen var kommet innen 3 mnd. Så jeg måtte betale rentene, men slapp å betale purregebyret.

Gjest no problem
Skrevet

Du kjøpte vel ikke med betalingsutsettelse?

Jeg kjøpte en vaskemaskin en gang, og skulle få gratis betalingsutsettelse på 3 mnd.

Tiden gikk og jeg fikk ingen regning. Plutselig kom en helsikes regning med purregebyr og masse renter.

Jeg ble forbanna og tok kontakt med firmaet, og sa at jeg ikke hadde fått noen regning fra dem tidligere.

Da sa de at det var mitt ansvar å ta kontakt hvis ikke regningen var kommet innen 3 mnd. Så jeg måtte betale rentene, men slapp å betale purregebyret.

Nei det gjorde vi ikke.

VVS`n her sender ut regninger etter ferdig utført arbeide. Vet ikke om VVS, el-verk o.l. har den tjenesten der engang jeg.

Skrevet

Hva i alle dager skal du med 25 kvm med ekstra gulv??

Jeg hadde selvfølgelig levert det tilbake.. Synd å høre at mange ser på tyveri som ok.

Skrevet

Jeg ville ikke beholdt det. Hva skal dere med 25 m2 for mye gulv?

Skrevet

Jeg ville ikke beholdt det. Hva skal dere med 25 m2 for mye gulv?

Det kan vel tenkes man har flere rom som trenger nytt golv.

Skrevet

Nå-ja, men så hadde de vel bestilt det samtidig.

fei1365380229
Skrevet

Jeg hadde nok sagt fra. Jeg er så ærlig at jeg sier fra hvis jeg får igjen en 10er for mye i butikken også, jeg vet det er noen som skal gjøre opp kassa etterhvert :)

Skrevet

hehehe ;)

LITT ærligere da kanskje? :P

Jeg bestilte en maskin for noen år siden. Firmaet leverte feil, en større og dyrere enn jeg hadde bestilt, og forsøkte å fakturere mellomlegget. Jeg hadde tatt den i bruk og registrerte ikke med en gang at den var feil. Sjefen i firamet prøvde å være tøff for å få resten av pengene, men det gikk ikke. Jeg hadde ingen fordel av større maskin og ville ikke betale.

Gjest ærlig sjel
Skrevet

Så mye ville jeg nok levert tilbake. Husbonden ville sikkert prøvd seg på at vi skulle beholde det, men hadde ikke kommet langt.

Mista nikket
Skrevet

Det gulvet hadde knirket som bare det og minnet dere på at det ikke var betalt:-)

Skrevet

Jeg hadde brukt det jeg skulle ha, også kommt tilbake å fått pengene igjen for det jeg hadde for mye! LOL!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...