Gjest Debra irl Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Hvor mye kostet de to pakkene da? Det var ganske dyre fliser. 600 pr kvm ca. Nå vet jeg ikke hvor mange kvm det var pr pk. Men jeg tror de ville tjent på å bruke en mann, en bil og 1.5 mil hver vei. 0 Siter
EllaJo Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Hadde det dreid seg om 2-3 kvadrat hadde jeg ikke brydd meg. Men når det er såpass mye hadde jeg levert det tilbake 0 Siter
Gjest novum Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Ville ha ringt butikken og bedt dem om å komme og hente det. Kan jo tenkes at de sier at du bare kan beholde det t.o.m. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Vi fikk en tripp trapp stol en gang for 13,50, mannen hadde slått inn feil på kortleseren. Vi sa ingenting om det vi, men et par dager etterpå fikk vi telefon! De kommer sikkert til å merke det på et vis så det er vel heller bedre å komme dem i forkjøpet å levere det tilbake før de ringer dere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.