Gå til innhold

Hadde du beholdt det ?

Anbefalte innlegg

Gjest Debra irl
Skrevet

Hvor mye kostet de to pakkene da?

Det var ganske dyre fliser. 600 pr kvm ca. Nå vet jeg ikke hvor mange kvm det var pr pk. Men jeg tror de ville tjent på å bruke en mann, en bil og 1.5 mil hver vei.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• org

3

• Lillemus

2

• Gyda

2

• keinstein

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hadde det dreid seg om 2-3 kvadrat hadde jeg ikke brydd meg. Men når det er såpass mye hadde jeg levert det tilbake

Gjest novum
Skrevet

Ville ha ringt butikken og bedt dem om å komme og hente det. Kan jo tenkes at de sier at du bare kan beholde det t.o.m.

Gjest midia
Skrevet

Vi fikk en tripp trapp stol en gang for 13,50, mannen hadde slått inn feil på kortleseren.

Vi sa ingenting om det vi, men et par dager etterpå fikk vi telefon!

De kommer sikkert til å merke det på et vis så det er vel heller bedre å komme dem i forkjøpet å levere det tilbake før de ringer dere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...