Gjest prust Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Etter noen fæle akutte ryggplager i april/mai kom jeg helt ut av rytmen med trening. Gikk flittig på Friskis og Svettis i hele vinter, men nå har det vært nesten to måneder med slapphet. På mandag startet jeg et nytt og bedre liv. Ut i skogen og gå! Gikk raskt og løp i en time, både mandag kveld, onsdag kveld og i går :-) Så deilig det var å bruke litt muskler og pust og svette skikkelig! Så nå er jeg i gang igjen :-) Flink? Kremt... kanskje litt i seineste laget for å rekke bikinifasongen - men skitt au - det viktigste er å komme i form og øle seg vel :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Kjempeflink! Neste gang får du ta en ekstra runde for meg! ;o) Skjønt med flytting ned fra 2. etasje og opp i 3. etasje i en annen blokk, begge uten heis, så blir det nok trim så det holder en stund fremover for meg. ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Ikke dårlig. Selv er jeg periodeflink. Nå er jeg egentlig i en fin periode, men det er så jævla typisk at jeg - når jeg vil trene - går bort og blir forkjøla og får feber og hodepine. :/ Jaja. Får pleie meg i helgen og satse på at jeg kan ta en økt igjen til mandag. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Ikke dårlig. Selv er jeg periodeflink. Nå er jeg egentlig i en fin periode, men det er så jævla typisk at jeg - når jeg vil trene - går bort og blir forkjøla og får feber og hodepine. :/ Jaja. Får pleie meg i helgen og satse på at jeg kan ta en økt igjen til mandag. Er så stolt av meg selv og det var så utrolig deilig å gjøre det, at jeg GLEDER meg virkelig til neste løpetur/gåtur! Skal helt sikkert ut igjen mandag kveld, men jeg tror nesten jeg får prøve å få til en tur igjen på lørdag! 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 "det viktigste er å komme i form og øle seg vel :-) " Passende skrivefeil i dette innlegget Skål!! Har vært skadet lenge jeg også, så jeg har ikke trent noe. Får ikke brukt den ene armen, og det hemmer meg jo litt. Det er ikke noen unnskyldning for å ikke jogge/gå turer, men det er jo pokker så kjedelig 0 Siter
mrxx Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Det er bra:-) Jeg trente i går. Forresten:...skål..:-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 "det viktigste er å komme i form og øle seg vel :-) " Passende skrivefeil i dette innlegget Skål!! Har vært skadet lenge jeg også, så jeg har ikke trent noe. Får ikke brukt den ene armen, og det hemmer meg jo litt. Det er ikke noen unnskyldning for å ikke jogge/gå turer, men det er jo pokker så kjedelig SCHKÅÅÅÅÅÅÅL!!!!!!! Artig skrivefeil, ja :-) Kom deg ut i skauen du og! 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 SCHKÅÅÅÅÅÅÅL!!!!!!! Artig skrivefeil, ja :-) Kom deg ut i skauen du og! Jeg har gått en hel kilometer i dag, så nå er det jaggu på tide med en formiddagslur 0 Siter
Gjest prust Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Det er bra:-) Jeg trente i går. Forresten:...skål..:-) Skål!!!! Så ikke skrivefeilen før Calóni påpekte det.... Morsom feil :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Jeg har gått en hel kilometer i dag, så nå er det jaggu på tide med en formiddagslur Høres deilig. ut. Her sitter jeg på jobben og "sliter"... *kremt* 0 Siter
Gjest prust Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Tar du en runde for meg også eller? :-) Ja - i morgen :-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Mm, det er deilig! Skal snart ta en time aerobic på stuegulvet. 0 Siter
Sofline Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Ja - i morgen :-) Takk. Så slipper jeg :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Takk. Så slipper jeg :-) Nå er det gjort! To runder i lysløypa i ettermiddag :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Nå er det gjort! To runder i lysløypa i ettermiddag :-) Takk skal du ha! Jeg syntes jeg følte meg så sprek... :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Takk skal du ha! Jeg syntes jeg følte meg så sprek... :-) En sann glede :-) 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 "det viktigste er å komme i form og øle seg vel :-)" Helt enig! *SKÅL* 0 Siter
Sofline Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 En sann glede :-) Jeg burde vel ta løpinga mi selv en gang i blant. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.