Gjest mij Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Flink du! Og det var jeg også - inntil jeg ble gravid..... :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Flink du! Og det var jeg også - inntil jeg ble gravid..... :-) Takk, takk! Det ble altså 4 ganger denne uka! Startet hardt, men det var kjempegøy i dag :-) Jeg syklet mye før jeg ble gravid første gangen, og de første månedene i graviditeten. Med småbarn har det ikke vært så lett med sykling, så jeg har hatt noen raptuser innimellom med aerobic og Friskis og Svettis. Men nå er jeg kjempegira på jogging :-) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Takk, takk! Det ble altså 4 ganger denne uka! Startet hardt, men det var kjempegøy i dag :-) Jeg syklet mye før jeg ble gravid første gangen, og de første månedene i graviditeten. Med småbarn har det ikke vært så lett med sykling, så jeg har hatt noen raptuser innimellom med aerobic og Friskis og Svettis. Men nå er jeg kjempegira på jogging :-) Jogging er genialt. Tok meg mange år å forstå det, fikk ikke sansen før sist høst, faktisk. Men med radio eller iPod på øret og en skog i umiddelbar nærhet er det ikke mindre enn genialt. Synd sesongen er så kort, jeg gidder ikke ut på holka.. :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Jogging er genialt. Tok meg mange år å forstå det, fikk ikke sansen før sist høst, faktisk. Men med radio eller iPod på øret og en skog i umiddelbar nærhet er det ikke mindre enn genialt. Synd sesongen er så kort, jeg gidder ikke ut på holka.. :-) Her på Sørlandet er vinteren vanligvis så kort at holka ikke er noen unnskyldning for ikke å jogge... Men jeg regner med å fortsette på Friskis og Svettis til høsten. Jogging blir det nå i sommer :-) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Her på Sørlandet er vinteren vanligvis så kort at holka ikke er noen unnskyldning for ikke å jogge... Men jeg regner med å fortsette på Friskis og Svettis til høsten. Jogging blir det nå i sommer :-) Blir nesten litt inspirert av all energien din :-) Men når man er straks 9 uker på vei har man lov å være lat, altså. Og den kommer jeg til å kjøre på med en stund til, tror jeg.... :-P 0 Siter
Gjest prust Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Blir nesten litt inspirert av all energien din :-) Men når man er straks 9 uker på vei har man lov å være lat, altså. Og den kommer jeg til å kjøre på med en stund til, tror jeg.... :-P Det har du lov til, men det er veldig lurt å gå turer når en er gravid for å holde seg i form, så sant en ikke har bekkenbroblemer da. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Det har du lov til, men det er veldig lurt å gå turer når en er gravid for å holde seg i form, så sant en ikke har bekkenbroblemer da. Har definitivt planer om å røre mer på meg når den verste trøttheten har gitt seg. Sov 2 timer på sofaen før i kveld.. Men med en 2 åring på toppen blir det som regel ikke mulig å være lat hele dagen uansett :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Har definitivt planer om å røre mer på meg når den verste trøttheten har gitt seg. Sov 2 timer på sofaen før i kveld.. Men med en 2 åring på toppen blir det som regel ikke mulig å være lat hele dagen uansett :-) Jeg kan ALT om 2-åringer når en er gravid eller når en har en nyfødt..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.