Gjest Calóni Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Jeg har søkt studier til høsten, og nå er det tid for ettersending av karakterer for studier jeg har tatt vår-06. Men jeg finner %¤¤&(/& ikke omslagsarket mitt! Kan jeg sende inn uten omslagsark? Hva annet kan jeg gjøre? 0 Siter
laban Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Det spørsmålet hadde jeg rettet til mottakeren av sendingen. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Det spørsmålet hadde jeg rettet til mottakeren av sendingen. Jammen dere er så mye blidere og mer hjelpsomme her på DOL! Tenkte jeg skulle høre her før jeg får hodet kappet av av en sur kontordame på universitetet, liksom. Menmen, jeg får lete litt til, og så får jeg ta en telefon.. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Jeg drev jo og lette som en gal etter et gult omslagsark, men det er jo det man sender inn i slutten av april. Det jeg egentlig skulle ha var jo en sånn ettersendingsslipp, og den fant jeg nå. Wuhu! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.