Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg får ikke utføre oralsex på min kone. Får ikke lov å nærme meg området med munnen engang. Hvis jeg ber henne om å gi meg litt oralsex, svarer hun "senere". Dette er frustrerende av flere grunner. Jeg ønsker å gi henne god sex/ orgasme, samt jeg syns det er sexy når dama mi gir meg oralsex. Hun er grei ellers, vi har god sex 2-3 ganger i uka, og dusjer som regel alltid først. Vi er begge i tredve åra. Tidligere damer har likt veldig godt når jeg har slikket dem. Er det urimelig av meg å bli skuffet pga dette? Har en som ektefelle ikke litt "plikt" å gjøre noe ekstra for hverandre? Ønsker ikke alltid oralsex, men som et "krydder" en gang iblant...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/235981-oralsex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke alle jenter liker å motta oralsex. Eller å gi, for den saks skyld. Det er ikke sikkert hun har noen spesiell grunn en gang. Har du spurt henne forsiktig om årsaken? Det er ikke alltid like greit når den ene vil mer, men hvis dere ellers har et bra sexliv, så bør du kanskje være fornøyd med det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/235981-oralsex/#findComment-1810191
Del på andre sider

Gjest Evina

Jeg vil ikke ta imot, men har overhodet ikke noe problem å gi og må ikke be om det. Suger han stort sett hver gang vi har sex.

Men jeg nyter overhodet ikke å motta oralsex. Men gutta maser om å få gi meg selv om jeg sier at det ikke er vits. For tenner ikke på det og kjenner heller ikke noe spesiell følelse av det. Men alikevel tror alle at akuratt de skal få meg til å like det. Så blir det til at jeg gjør det for dems skyld og håper de gir seg så fort som mulig.

Så jeg vil anbefale de som vil slikke dama, men at hun ikke vil. Og ikke mase om det. "Liker man ikke is, så spiser man heller ikke is"

Og be om oralsex på seg selv synes jeg er annerledes fordi man da ønsker det og nyter det. At man der kanskje møtes på halvveien. Evt, skaffe en partner som er lik en selv.

Elsker å gi oralsex på han fordi jeg ser hvor mye han nyter det. Hadde han ikke likt det, så hadde heller ikke jeg nytet det. .

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/235981-oralsex/#findComment-1812063
Del på andre sider

Jeg vil ikke ta imot, men har overhodet ikke noe problem å gi og må ikke be om det. Suger han stort sett hver gang vi har sex.

Men jeg nyter overhodet ikke å motta oralsex. Men gutta maser om å få gi meg selv om jeg sier at det ikke er vits. For tenner ikke på det og kjenner heller ikke noe spesiell følelse av det. Men alikevel tror alle at akuratt de skal få meg til å like det. Så blir det til at jeg gjør det for dems skyld og håper de gir seg så fort som mulig.

Så jeg vil anbefale de som vil slikke dama, men at hun ikke vil. Og ikke mase om det. "Liker man ikke is, så spiser man heller ikke is"

Og be om oralsex på seg selv synes jeg er annerledes fordi man da ønsker det og nyter det. At man der kanskje møtes på halvveien. Evt, skaffe en partner som er lik en selv.

Elsker å gi oralsex på han fordi jeg ser hvor mye han nyter det. Hadde han ikke likt det, så hadde heller ikke jeg nytet det. .

Takk for godt svar. Jeg maser ikke på partneren om dette, men syns jeg burde få lov å prøve litt, som en del av forspillet. Jeg liker å ta meg god tid med henne, stryke og kysse henne over alt. Når jeg spør henne om hvordan jeg kan gjøre det godt for henne, svarer hun at hun vet ikke. Hun har kanskje ikke så mye seksuell erfaring før hun traff meg, men hun liker å flørte med meg, og tenne meg. Jeg ønsker jo bare at vi skal ha litt variasjon i sexlivet, og at det gir henne like mye som meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/235981-oralsex/#findComment-1812292
Del på andre sider

Annonse

Gjest Evina

Takk for godt svar. Jeg maser ikke på partneren om dette, men syns jeg burde få lov å prøve litt, som en del av forspillet. Jeg liker å ta meg god tid med henne, stryke og kysse henne over alt. Når jeg spør henne om hvordan jeg kan gjøre det godt for henne, svarer hun at hun vet ikke. Hun har kanskje ikke så mye seksuell erfaring før hun traff meg, men hun liker å flørte med meg, og tenne meg. Jeg ønsker jo bare at vi skal ha litt variasjon i sexlivet, og at det gir henne like mye som meg.

Hun er nok litt små sjenert når det gjelder det med oralsex.

Å gi av og til synes jeg man kan gjøre om det er et stort ønske fra partneren.

Men å utføre på noen som ikke vil, blir annerledes fordi det da på en måte ikke er en nytelse for den som tar i mot. Og menn får vel heller ikke orgasme i tungen ;)

Men kanskje dere kan "leke" litt? Kanskje ta med en kremtopp med i sengen. Så spruter du litt på magen hennes og slikker det av, så vandrer du sakte med sikkert lenger ned med krem og tunge. Kan hende hun synes det da er litt annerledes etter som dere slikker i dere krem fra hverandre.

Så tar du litt på deg selv etterpå og spør om hun vil suge kremen av deg. .

Noen synes det er veldig gris med "mat" men jeg synes ikke det når det er sprute flaske med krem ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/235981-oralsex/#findComment-1813952
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...