Gjest togli Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Husk at det også er sommer og varmt ute, og da røyter katter gjerne ekstra mye. Det er en form for svetting. Selv min korthårede hannkatt som nesten ikke røyter til vanlig, blir det store dotter fra når jeg grer han nå for tiden. Det vil gjøre det bedre for kattene om du kan gre dem hver dag, og gjerne flere ganger om dagen. Dessuten er det forskjell på kattene også, noen røyter mer enn andre. Min forrige katt røytet mye mer enn den jeg har nå. Ok, jeg børster dem hver dag og da koooooser de seg :-) Satser på at det blir mindre røyting om noen uker... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Prøv et merke som heter Hill's, det er kjempebra. Den med kylling er favoritten til min katt! Eller Eukanuba og Iams, alle de tre selges både i dyrebutikken og hos veterinæren her jeg bor iallefall. Det skal prøves! 0 Siter
citygirl Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Felleskjøpet har jeg tenkt på, ja. Visste ikke at det var rimeligere der. Vi har oppbevart tørrforet i et skap på vaskerommet (rett ved vaskemaskin og tørketrommel..). Må uansett kjøpe nytt for imorgen og da skal jeg sette det på kjølerommet istedet! Det er lurt:-) Det er også lurt å holde sekken mest mulig lukket - synd det ikke er sånn åpne-lukkeordning på dem. Lufttilgang gjør jo at det harskner fortere. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Det er helt normalt at katter røyter mye i perioder. Så lenge du kjøper foret i dyrebutiken eller hos vetrinær skal det være godt nok. Det de selger i dagligvarebutikker er ikke bra. Vi har aldri kjøpt i dagligvarebutikken, så da satser jeg på at foret vi har skal dekke vitaminbehovet deres. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Ja. Har kattene dine noen spesielle problemer ellers, kan du også få veiledning i hvilket fòr som passer spesielt til dem. Oj, da skal jeg stikke innom dyrelegen imorgen! (lørdag....? kanskje ikke åpent da??) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Foret de selger hos veterinæren er stort sett det samme man får kjøpt i dyrebutikken. Men ja du kan bare troppe opp og kjøpe for, de har vanligvis butikk i resepsjonen.. Takk :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Oj, da skal jeg stikke innom dyrelegen imorgen! (lørdag....? kanskje ikke åpent da??) Neppe... Dyrlegers åpningstider er ikke akkurat fleksible. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.