Gjest heter Monica Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 http://www.hf.uio.no/iln/publikumstjenester/sporjekassa/person/ Mitt betyr "minne om, oppmode, formane" Aldri sjekket før - ganske morsomt! 0 Siter
Gjest balders Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Er det ingen søkfunksjon på den der sida? 0 Siter
Gjest heter Monica Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Er det ingen søkfunksjon på den der sida? ikke som jeg fant.. har ikke funnet andre tilsvarende sider... Men du kan scrolle. Står nogenlunde alfabetisk. Eller du kan skrive mail og spørre... 0 Siter
Gjest BattleClown Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Er det ingen søkfunksjon på den der sida? ctrl+f så kan du søke i teksten som vises i nettleseren. 0 Siter
Gjest heter Monica Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 ctrl+f så kan du søke i teksten som vises i nettleseren. Gjelder det uansett hvilken nettside man har oppe?? Genialt! Takk! 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Gjelder det uansett hvilken nettside man har oppe?? Genialt! Takk! Stort sett gjelder det alle nettsider ja. Bruker det _mye_ jeg. 0 Siter
Gjest Det heter jeg også Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Betyr det det? Jeg har aldri funnet noe sted hvor navnet betyr før. Bare at det var mor til Augustus eller noe sånt. Bra at navnet vårt har en betydning også da. 0 Siter
Gjest heter Monica Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Stort sett gjelder det alle nettsider ja. Bruker det _mye_ jeg. Genialt! Kommer til å spare myye tid fremover.. ;D 0 Siter
tonie Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Navnet mitt er såpass sært at det ikke står der, men jeg vet hva det betyr. Det betyr hun den driftige. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Navnet mitt var ikke der, men det er ikke sånn kjempevanlig heller. 0 Siter
mrxx Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Er det ingen søkfunksjon på den der sida? Enten Ctr. f eller gå på rediger og "søk på denne siden" 0 Siter
Gjest kanskje kanskje ikke Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Nådefull og kristen.. Heter du Ann Kristin? 0 Siter
Gjest BattleClown Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Genialt! Kommer til å spare myye tid fremover.. ;D Nå går alt på engelsk hos meg, så det kan være en annen tastekombinasjon hvis du bruker for eks en norsk utgave av Opera og en norsk Windows. Hvis du skal søke på en web-side med rammer, som for eks her inne, så må du velge hvilken del av siden du skal søke i. 0 Siter
Gjest heter Monica Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Nå går alt på engelsk hos meg, så det kan være en annen tastekombinasjon hvis du bruker for eks en norsk utgave av Opera og en norsk Windows. Hvis du skal søke på en web-side med rammer, som for eks her inne, så må du velge hvilken del av siden du skal søke i. Ok, greit å vite. Uansett, den tastekombinasjonen funket fint på den siden. Dette skal prøves ut. Alle snarveier som hindrer musebruk blir tatt imot med åpne armer her i gården. 0 Siter
keinstein Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Mitt fornavn er opprinnelig et semittisk slektsnavn, men etternavnet er vanlig og norsk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.