Gå til innhold

Hva betyr navnet ditt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest balders
Skrevet

Er det ingen søkfunksjon på den der sida?

Gjest heter Monica
Skrevet

ikke som jeg fant.. har ikke funnet andre tilsvarende sider... Men du kan scrolle. Står nogenlunde alfabetisk. Eller du kan skrive mail og spørre... :)

Gjest BattleClown
Skrevet

ctrl+f så kan du søke i teksten som vises i nettleseren.

Gjest heter Monica
Skrevet

ctrl+f så kan du søke i teksten som vises i nettleseren.

Gjelder det uansett hvilken nettside man har oppe?? Genialt! Takk! :D

Skrevet

Gjelder det uansett hvilken nettside man har oppe?? Genialt! Takk! :D

Stort sett gjelder det alle nettsider ja. Bruker det _mye_ jeg.

Gjest Det heter jeg også
Skrevet

Betyr det det? Jeg har aldri funnet noe sted hvor navnet betyr før. Bare at det var mor til Augustus eller noe sånt. Bra at navnet vårt har en betydning også da. :)

Gjest heter Monica
Skrevet

Stort sett gjelder det alle nettsider ja. Bruker det _mye_ jeg.

Genialt! Kommer til å spare myye tid fremover.. ;D

Skrevet

Navnet mitt er såpass sært at det ikke står der, men jeg vet hva det betyr. Det betyr hun den driftige.

Gjest Shira12
Skrevet

Navnet mitt var ikke der, men det er ikke sånn kjempevanlig heller.

Skrevet

Enten Ctr. f eller gå på rediger og "søk på denne siden"

Gjest kanskje kanskje ikke
Skrevet

Nådefull og kristen..

Heter du Ann Kristin?

Gjest BattleClown
Skrevet

Genialt! Kommer til å spare myye tid fremover.. ;D

Nå går alt på engelsk hos meg, så det kan være en annen tastekombinasjon hvis du bruker for eks en norsk utgave av Opera og en norsk Windows.

Hvis du skal søke på en web-side med rammer, som for eks her inne, så må du velge hvilken del av siden du skal søke i.

Gjest heter Monica
Skrevet

Nå går alt på engelsk hos meg, så det kan være en annen tastekombinasjon hvis du bruker for eks en norsk utgave av Opera og en norsk Windows.

Hvis du skal søke på en web-side med rammer, som for eks her inne, så må du velge hvilken del av siden du skal søke i.

Ok, greit å vite. Uansett, den tastekombinasjonen funket fint på den siden. Dette skal prøves ut. Alle snarveier som hindrer musebruk blir tatt imot med åpne armer her i gården. :)

Skrevet

Mitt fornavn er opprinnelig et semittisk slektsnavn, men etternavnet er vanlig og norsk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...