Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hva heter det? Tror jeg får ca. 6 cm mellom underskap og bokhylle på kjøkkenet, med benkeplate over om jeg ikke sager den av. Tenkte at dette "hullet" kunne være kjekt å bruke til en sånn holder som man kan dra ut og henge kjøkkenhåndklær på. Men hva heter de? Finner ikke disse på Ikea sine sider, men de har vel ikke rubbel og bit av småtteri på sidene sine kanskje? :o)

Fortsetter under...

Vi kjøpte sånn på IKEA. Mange kaller det håndkleholder, men husker ikke hva det het på IKEA.

Får spørre når jeg skal handle kjøkken. Den kan jo ikke være mer enn 5 cm bred i festet inne ved veggen?

Den heter rationell håndkleholder eller noe slikt. Den er iallefall i rationell serien. Husker ikke mål, men mener å huske at den koster 179 kr eller rundt der.

Takk og takk. Selvsagt var den 12 cm bred, altså 6 cm for bred for meg. Hm... Må sjekke litt rundt etter sånne.

Annonse

mil1365380270

Takk og takk. Selvsagt var den 12 cm bred, altså 6 cm for bred for meg. Hm... Må sjekke litt rundt etter sånne.

Vår ligner på denne. Kanskje vi skrudde den fast oppunder benkeplaten? Den står i hvert fall med mål B=102 mm. Men vi har den andre veien, da blir bredden i dette tilfellet 35 mm. Kan det være grunnen? Godt mulig jeg tar feil altså, bare husker vår som veldig smal...

http://www.nibu.no/bysvis.pl?vindu=hoved&subvindu=visenvare&subkat=441&subvarenr=1640573

Vår ligner på denne. Kanskje vi skrudde den fast oppunder benkeplaten? Den står i hvert fall med mål B=102 mm. Men vi har den andre veien, da blir bredden i dette tilfellet 35 mm. Kan det være grunnen? Godt mulig jeg tar feil altså, bare husker vår som veldig smal...

http://www.nibu.no/bysvis.pl?vindu=hoved&subvindu=visenvare&subkat=441&subvarenr=1640573

Men da blir jo kjøkkenhåndklærne hengende helt tett inntil hverandre? Men det var lurt, takk for tipset! Det går vel an med Ikea sin og.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...