Gå til innhold

Hvordan regner man snittkarakter?

Anbefalte innlegg

fei1365380229
Skrevet

Hvordan!?

Tror du har fått svaret allerede. 14 karakterer, men du burde ha sett at bare en 4 er blant alle 6 og 5 erne ikke kunne gi et snitt under 5 :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Trudelidu
Skrevet

Wow.. Du skal ikke tilfeldigvis bli mattelærer? ;)

Jeg nei;o)

Det var ikke jeg som fikk disse karakteren,skjønner du.

Den som fikk de regnet snittet riktig, men jeg påsto hun/han måtte ta feil;o)

Gjest kløverblomst
Skrevet

Hvordan i huleste fikk jeg det til å bli 15 karakterer!?!?!?

Men fremgangsmåten var riktig da! :o)

Jada, det ble bare så morsomt siden du startet litt sånn småspydig mot den som ikke kunne regne, og så gjorde du en så opplagt feil selv, uten å greie å se det. :-)

fei1365380229
Skrevet

Min kommentar var til Lillemus!

For øvrig fikk heller ikke jeg 6 i matte, ikke en gang 5..

Jeg fikk også 5 i matte engang, men det er ikke som å sykle for å si det sånn :)

Skrevet

Jada, det ble bare så morsomt siden du startet litt sånn småspydig mot den som ikke kunne regne, og så gjorde du en så opplagt feil selv, uten å greie å se det. :-)

*Flirer* Typisk meg det. :o)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg fikk også 5 i matte engang, men det er ikke som å sykle for å si det sånn :)

Også? Heldiggrisen! - eller kanskje jeg heller skulle si 'så flink du er!'. Eller kanskje 'var!', ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...