Gjest Stolt doler! Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Prustende og pesende hiver jeg meg rundt i stua, i full fart må jeg flykte fra punkt A til punkt B for å rekke det. Det piper faretruende i ørene på meg, og jeg har reell angst, må rekke det, MÅ! Om jeg ikke rekker det blir alt svart, et stummende mørke.... Hjelp, blodsmaken står i strupen i det jeg hiver meg fram til punkt B.....jeg rakk det takk og pris! Jabbadabbadoooo! Jeg setter Pc-laderen raskt i kontakten, strømmen på batteriet gikk ikke denne gangen heller. ;p 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Hvor mange prosent har du igjen på batteriet når du får beskjed om å skifte batteri eller dytte i kontakten? Min ryker på 11 %. Merkelig. Den blir svart etter få sekunder. Men når det er hele 11 % igjen skulle det da være mer enn god nok tid? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Ett velkjent scenario det der ja ;-) 0 Siter
mrxx Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Hvor mange prosent har du igjen på batteriet når du får beskjed om å skifte batteri eller dytte i kontakten? Min ryker på 11 %. Merkelig. Den blir svart etter få sekunder. Men når det er hele 11 % igjen skulle det da være mer enn god nok tid? Det kommer an på hvor bra batteriet ditt er, bare vent, den prosenten blir høyere etter hvert som batteriet blir dårligere. Den dør med andre ord tidligere og tidligere. Du har dårlige fremtidsutsikter. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Det kommer an på hvor bra batteriet ditt er, bare vent, den prosenten blir høyere etter hvert som batteriet blir dårligere. Den dør med andre ord tidligere og tidligere. Du har dårlige fremtidsutsikter. Men den har vært konstant hele tiden. Jeg husker den begynte å kutte på 11 % da jeg først fikk laptoppen for litt over 2 år siden, og selv om batteriet etter hvert ble dårligere, var det alltid rundt 11 % den ga seg på. Jeg skiftet nylig batteri, og den gir seg fortsatt på rundt 11 %. Jeg har batteri i nesten 5 timer, så det er ikke noe pes, men det er merkelig at den gir seg på 11 %. 0 Siter
mrxx Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Men den har vært konstant hele tiden. Jeg husker den begynte å kutte på 11 % da jeg først fikk laptoppen for litt over 2 år siden, og selv om batteriet etter hvert ble dårligere, var det alltid rundt 11 % den ga seg på. Jeg skiftet nylig batteri, og den gir seg fortsatt på rundt 11 %. Jeg har batteri i nesten 5 timer, så det er ikke noe pes, men det er merkelig at den gir seg på 11 %. Alle batterier har en "form-kurve", ditt kneler på ca. 11 % andre kan knele ved andre verdier. Slik er det bare:-) 0 Siter
Gjest BattleClown Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Hvor mange prosent har du igjen på batteriet når du får beskjed om å skifte batteri eller dytte i kontakten? Min ryker på 11 %. Merkelig. Den blir svart etter få sekunder. Men når det er hele 11 % igjen skulle det da være mer enn god nok tid? Du kan justere dette ved å gå inn i control panel og power options, der kan du bestemme ved hvilke prosent den skal begynne å pipe og når den skal gå i standby. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Du kan justere dette ved å gå inn i control panel og power options, der kan du bestemme ved hvilke prosent den skal begynne å pipe og når den skal gå i standby. Ok. Thanks! 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 *LOL* been there, done that! En jeg kjenner har så vanvittig dårlig batteri på laptopen sin at om han skal ta den med seg ut fra rommet sitt og inn på stua, så går batteriet ut på den tida det tar 0 Siter
flisa Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 En jeg kjenner har så vanvittig dårlig batteri på laptopen sin at om han skal ta den med seg ut fra rommet sitt og inn på stua, så går batteriet ut på den tida det tar eller SVÆRT hus? 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 eller SVÆRT hus? *flire* Nope, det dreide seg nok om 12-15 meter, så det var vel heller batteriet det gikk på 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.