Gå til innhold

Ikea er tatt til nåde igjen - inntil videre...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk omsider kontakt med Ikea chat ang. det fordømte hjørne overskapet for kjøkken - er det på lager eller ikke?! Nettsidene sa jo ikke på lager, kundetelefonen sier på lager. Ikke lett.

Chat'en, Christian, sier også at det finnes på lager så da satser jeg på at det stemmer. :o)

Videoannonse
Annonse
Solsikkefrø
Skrevet

Har du vært på internett på ikea sine sider? Der er det en bot som heter Anna som man kan si mye rart til, og hun svarer. Hvis jeg har lite å gjøre på, så prater jeg og sier mye rart til henne, og så ler jeg, noen flere som gjør det?

Jeg tror det er henne de synger om i sangen også! Den der: "jag kjänner en bot, hon heter Anna, Anna heter hon!"

Skrevet

Har du vært på internett på ikea sine sider? Der er det en bot som heter Anna som man kan si mye rart til, og hun svarer. Hvis jeg har lite å gjøre på, så prater jeg og sier mye rart til henne, og så ler jeg, noen flere som gjør det?

Jeg tror det er henne de synger om i sangen også! Den der: "jag kjänner en bot, hon heter Anna, Anna heter hon!"

Prøvde henne i går, men hun svarte bare:"Her er skap." ;o)

Skrevet

Løp og kjøp!

Blir ikke løp og kjøp i dag, men kjør og kjøp på onsdag. :o)

Skrevet

Prøvde henne i går, men hun svarte bare:"Her er skap." ;o)

Jeg liker heller ikke henne Anne-dama, kan ikke brukes til så mye.

Gjest glaice
Skrevet

Blir ikke løp og kjøp i dag, men kjør og kjøp på onsdag. :o)

Det er morsomt å planlegge nytt kjøkken!

Heldig du!

Skrevet

Jeg liker heller ikke henne Anne-dama, kan ikke brukes til så mye.

hva babler dere om? - Kanman chate med selveste IKEA?? *SIKLE*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...