sheba Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 http://www.nettavisen.no/verden/article666918.ece hehe kunne blitt morsomt;) 0 Siter
mrxx Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Tenk å sittet ved strandkanten og grillet pølser over et båt og bare hentet et glass eller to med "vann" Forresten, åpen ild er kanskje ikke noe lurt der, hele innsjøen hadde vel tatt fyr:-) 0 Siter
sheba Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Skrevet 23. juni 2006 Tenk å sittet ved strandkanten og grillet pølser over et båt og bare hentet et glass eller to med "vann" Forresten, åpen ild er kanskje ikke noe lurt der, hele innsjøen hadde vel tatt fyr:-) ja det hørtes jo veldig fint ut.. kanskje du drar med deg dol damene på tur?? Men da håper jeg vi får en aldri så liten rapport når turen er avsluttet:) hehe 0 Siter
mrxx Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 ja det hørtes jo veldig fint ut.. kanskje du drar med deg dol damene på tur?? Men da håper jeg vi får en aldri så liten rapport når turen er avsluttet:) hehe Hehe, kanskje det, det hadde helt sikkert vært noe. Jeg drikker jo svært lite, så jeg hadde jo håpet at dol jentene hadde drukket desto mer:-) Selvsagt skulle du ha fått rapport, detaljert:-) 0 Siter
Sofline Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Jeg er ikke så glad i ren vodka gi... :-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Jeg er ikke så glad i vodka. Men vis meg en innsjø med whiskey eller brun rom, så pakker jeg i en fei. ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.