Gå til innhold

Eg fikk deilig sex i helgen. :c)

Anbefalte innlegg

Gjest sååååå godt

Et år siden sist, og forrige helg eg hadde sex med en mann som kunne sakene sine... :c)

Godt han bor et stykke unna, for akkurat nå er eg umettelig. Vi snakkes nesten daglig over telefonen nå i ettertid, kjemien er god, så sjansen er stor for at vi kan bli et par.

Denne karen er en av de beste eg har vært borti, og større fallos har eg heller aldri sett.. Mmm Og munnsexen hans, har eg aldri kjent maken til. :c)

God helg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/236014-eg-fikk-deilig-sex-i-helgen-c/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

Annonse

nattsvermeren1365380995

og det blir nok en stund til neste gang. Vi ble ikke et par. Så nå skal eg ikke stresse. Ingen ONS. Og bare vente på at den "rette" dukker fra "nowhere" :c)

godt med slike opplevelser,da;) lykke til med å finne den rette,da! han dukker nok opp når du minst aner det:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...