Gjest Calóni Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 I jula fikk jeg tatt noen røntgenbildet på legevakta i Oslo. Jeg har nå fått beskjed om å ta med disse til en konsultasjon på en kirugisk klinikk. Hvordan får jeg tak i dem? Det er vel ikke akkurat vanlig legevaktnummer jeg ringer for å få tak i sånt? 0 Siter
citygirl Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Jo - det kan du prøve å ringe. Evt stikke ned dit og spørre:-) Kanskje de kan sende dem i posten til deg? 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Jo - det kan du prøve å ringe. Evt stikke ned dit og spørre:-) Kanskje de kan sende dem i posten til deg? Jeg bor i Trondheim, så jeg tror ikke jeg skal "stikke nedom" Men blir de ikke irriterte om jeg bruker legevakttelefonen til noe sånt, da? 0 Siter
citygirl Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Jeg bor i Trondheim, så jeg tror ikke jeg skal "stikke nedom" Men blir de ikke irriterte om jeg bruker legevakttelefonen til noe sånt, da? Du kan jo prøve denne - men jeg vet ikke om dette kun gjelder jorunalen din - eller om man kan få med selve bildene også. http://www.legevakten.oslo.kommune.no/praktisk_informasjon/resepter_journalutskrift/ Eller sende ekspedisjonen en e-post: [email protected] Eller ringe ekspedisjonen: 23 48 70 00 Dette nummeret er ikke for medisinske spørsmål, så her "forstyrrer" du ikke:-) Lykke til! 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Du kan jo prøve denne - men jeg vet ikke om dette kun gjelder jorunalen din - eller om man kan få med selve bildene også. http://www.legevakten.oslo.kommune.no/praktisk_informasjon/resepter_journalutskrift/ Eller sende ekspedisjonen en e-post: [email protected] Eller ringe ekspedisjonen: 23 48 70 00 Dette nummeret er ikke for medisinske spørsmål, så her "forstyrrer" du ikke:-) Lykke til! Jeg ringte til røntgenavdelinga, og de sender bildene på CD! Takk for svar 0 Siter
citygirl Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Jeg ringte til røntgenavdelinga, og de sender bildene på CD! Takk for svar Flott! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.