Gjest Calóni Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Jeg har hørt om mange som sender tilbake varer (mat stort sett) med feil/mangler til produsentene og får pakker tilbake med masse forskjellig. Jeg har en pakke med KIM's micropopcorn som det er feil i limet på posene, slik at micro'en blir full av popcorn om jeg prøver å poppe en pose. Det står at de vil erstatte mine utlegg om jeg ikke er fornøyd. Jeg er ikke så veldig interessert i å få tilbake 12,90 eller hva det nå var denne pakningen kostet, men er det noen som har erfaring med å sende tilbake produkter til KIM's? Får man tilsendt "pakke" med ulike prøveprodukter av dem? NOE må man jo finne på når man har sommerferie, samt venter på skattepengene 0 Siter
Gjest Wolverina Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Du får antagelig ei røys med micro-pop tilbake. Kjør på 0 Siter
morsan Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 His du gidder å styre med det, så er det jo bare å prøve seg. Jeg kjøpte en gang en ølflaske som det viste seg å være en gammel kork oppi. Satte dne til sides i et skap og tenkte at jeg skulle kontakte bryggeriet "når jeg fikk tid". Under en skapopprydding noen år senere gikk hele ditten i søpla! ;-) 0 Siter
citygirl Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Skriv et langt brev om hvor skuffet du ble da popcornet ikke svarte til forventningen og send avgårde. Og hold oss oppdatert om du får noe respons! *liker overraskelser og produktprøver i posten* For mange år siden hørte jeg om et studentkollektiv som ikke ble enige om hvilken side av knekkebrødet smøret skulle være på. De sendte enn en lang forespørsel til Wasa - og fikk MASSE knekkebrød tilbake og svar: Man kunne selv velge hvilken side man hadde smøret på. De hadde visst knekkebrød ut det semesteret iallefall:-) *s* 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Du får antagelig ei røys med micro-pop tilbake. Kjør på Jippi! 0 Siter
Gjest gylne tider Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Husker for ca 10 år siden, i tobakken min var det sånne lange tykke tobakks"strå", da jeg returnerte dem til Tiedeman m/ et brev fikk jeg 5 pakker tobakk tilbake 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Skriv et langt brev om hvor skuffet du ble da popcornet ikke svarte til forventningen og send avgårde. Og hold oss oppdatert om du får noe respons! *liker overraskelser og produktprøver i posten* For mange år siden hørte jeg om et studentkollektiv som ikke ble enige om hvilken side av knekkebrødet smøret skulle være på. De sendte enn en lang forespørsel til Wasa - og fikk MASSE knekkebrød tilbake og svar: Man kunne selv velge hvilken side man hadde smøret på. De hadde visst knekkebrød ut det semesteret iallefall:-) *s* *flire godt* Det tok jo litt tid å vaske microen etterpå da, for å si det sånn. Jeg skrev til og med en egen tråd om det, søndagskvelden eller noe sånt, tror jeg det var. 10 popcorn inni posen, og resten utenfor Og i forigårs var jeg så sugen på noe godt at jeg poppet pose nummer to også, selv om jeg så at det var samme problemet der Men jepp, jeg skal skrive et langt og tåredryppende brev! Dessuten så skal smøret være på den siden uten hull!! 0 Siter
citygirl Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 *flire godt* Det tok jo litt tid å vaske microen etterpå da, for å si det sånn. Jeg skrev til og med en egen tråd om det, søndagskvelden eller noe sånt, tror jeg det var. 10 popcorn inni posen, og resten utenfor Og i forigårs var jeg så sugen på noe godt at jeg poppet pose nummer to også, selv om jeg så at det var samme problemet der Men jepp, jeg skal skrive et langt og tåredryppende brev! Dessuten så skal smøret være på den siden uten hull!! Alle er nok ikke enige med oss om akkurat det. Kanskje vi skal ta en FU på det? *gliser* 0 Siter
Gjest Wolverina Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 *flire godt* Det tok jo litt tid å vaske microen etterpå da, for å si det sånn. Jeg skrev til og med en egen tråd om det, søndagskvelden eller noe sånt, tror jeg det var. 10 popcorn inni posen, og resten utenfor Og i forigårs var jeg så sugen på noe godt at jeg poppet pose nummer to også, selv om jeg så at det var samme problemet der Men jepp, jeg skal skrive et langt og tåredryppende brev! Dessuten så skal smøret være på den siden uten hull!! Næhæida, det skal det ikke det ;-p 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Bare klag, du, så ser du hva som skjer. For noen år siden kjøpte jeg en pose med kakemix fra Toro. Det var kanskje sjokoladekjeks eller noe i den duren, i alle fall noe som skulle stekes på plate i ovnen. Uansett hvor nøye jeg fulgte oppskrifta på posen gikk det ikke an å få kakene til å henge sammen. Prøvde faktisk flere poser, før jeg ble så frustrert at jeg skrev mail til Toro. Først begynte de å diskutere med meg, ba meg om å ha i mer/mindre væske, annen væske osv. Jeg prøvde og prøvde, men de ble virkelig aldri bra. Gav tilbakemelding om alt til Toro-damen, og til slutt sa de beklager, vi sender deg noe som plaster på såret. Jeg fikk en hel kartong med kakemix av samme slaget som jeg ikke fikk til... Blæh! Sikkert 30 poser i kartongen, hva skulle vel jeg med dem? Vi lo godt, da, når vi så hva de synes var plaster på frustrasjonssåret... 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Bare klag, du, så ser du hva som skjer. For noen år siden kjøpte jeg en pose med kakemix fra Toro. Det var kanskje sjokoladekjeks eller noe i den duren, i alle fall noe som skulle stekes på plate i ovnen. Uansett hvor nøye jeg fulgte oppskrifta på posen gikk det ikke an å få kakene til å henge sammen. Prøvde faktisk flere poser, før jeg ble så frustrert at jeg skrev mail til Toro. Først begynte de å diskutere med meg, ba meg om å ha i mer/mindre væske, annen væske osv. Jeg prøvde og prøvde, men de ble virkelig aldri bra. Gav tilbakemelding om alt til Toro-damen, og til slutt sa de beklager, vi sender deg noe som plaster på såret. Jeg fikk en hel kartong med kakemix av samme slaget som jeg ikke fikk til... Blæh! Sikkert 30 poser i kartongen, hva skulle vel jeg med dem? Vi lo godt, da, når vi så hva de synes var plaster på frustrasjonssåret... En jeg bor sammen med sendte klage til TORO på et produkt han hadde kjøpt og som han ikke fikk til å tilberede, selv om han fulgte anvisningene slavisk. Så sånn sett var det akkurat samme situasjon. Tilbake fikk han en stor pakke med all slags suppeposer, sauser og forskjellig. Det er etter at jeg så den esken at jeg begynte å få lyst på noe lignende jeg også 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Alle er nok ikke enige med oss om akkurat det. Kanskje vi skal ta en FU på det? *gliser* Strålende idé! Husk å svare på den selv også, da 0 Siter
citygirl Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 En jeg bor sammen med sendte klage til TORO på et produkt han hadde kjøpt og som han ikke fikk til å tilberede, selv om han fulgte anvisningene slavisk. Så sånn sett var det akkurat samme situasjon. Tilbake fikk han en stor pakke med all slags suppeposer, sauser og forskjellig. Det er etter at jeg så den esken at jeg begynte å få lyst på noe lignende jeg også Toro kommer til å få en travel sommer - hele dol skriver inn og "vil ha vil ha vil ha" *lol* 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Toro kommer til å få en travel sommer - hele dol skriver inn og "vil ha vil ha vil ha" *lol* *flire* Men det er KIMS jeg sender brev til nå, da 0 Siter
lambi Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 For endel år siden sendte jeg inn en pakke med potetgull til Kims (de var skikkelig svidd og smakte ikke godt) - fikk da tilbake 3-4 nye poser potetgull (to forskjellige typer). Dette er vel 4-5 år siden, vet ikke hvordan de gjør det eventuelt nå da. Send den inn:) 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 For endel år siden sendte jeg inn en pakke med potetgull til Kims (de var skikkelig svidd og smakte ikke godt) - fikk da tilbake 3-4 nye poser potetgull (to forskjellige typer). Dette er vel 4-5 år siden, vet ikke hvordan de gjør det eventuelt nå da. Send den inn:) Jeg angrer på at jeg ikke sendte inn en potetgullpose jeg kjøpte en gang som ikke var saltet, og en cola jeg kjøpte som det ikke var kullsyre i. Tenk så mye lørdagsgodt jeg kunne hatt framover 0 Siter
ikke fast nick Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Skrev inn til Toro en gang jeg også, etter at jeg fant ei bille oppi en suppepose. Et par uker senere fikk jeg et takkebrev og en diger eske med alskens Toro-produkter,- supper, kakao, pizzafyll etc. En gang skrev jeg til produsenten av Ming grøtris, for den grøten både smakte og luktet surt. La ved posen som det luktet like surt av. Men der i gården var det ingen forståelse. Selv om jeg opplyste at jeg nettopp hadde kjøpt posen samme dag, fikk jeg svar tilbake at det måtte skyldes enten min eller butikkens lagring. Så der var det ingen takk å få. En annen gang hadde jeg store problemer med å få opp lokket på et glass med sylteagurker. Til slutt gikk lokket opp, men samtidig gikk bunnen ut av glasset med et smell, og alt innholdet rant utover benken. Jeg sendte en klage til Norgesgruppen, og som svar fikk jeg tilsendt en lokkåpner og et digert forkle! En annen gang kjøpte jeg bestikk i en møbelbutikk. Jeg trengte nemlig et pent bestikk. Men alt bestikket var nærmest igjenklistret med prislapp på spisedelen, og denne var umulig å få av. Prislappen hadde så seigt lim at den satt som hakka møkk. Uansett hva jeg gjorde, så gikk det ikke av. Det var (og er fremdeles) merker etter prislappen på metallet. Jeg skrev en mail til butikken og forklarte at i forsøket på å få av limrestene, hadde jeg bl.a. brukket oppvaskbørsten min i to. De svarte med å sende meg to nye oppvaskbørster og et brev om at de skulle endre prislappsystemet. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Skrev inn til Toro en gang jeg også, etter at jeg fant ei bille oppi en suppepose. Et par uker senere fikk jeg et takkebrev og en diger eske med alskens Toro-produkter,- supper, kakao, pizzafyll etc. En gang skrev jeg til produsenten av Ming grøtris, for den grøten både smakte og luktet surt. La ved posen som det luktet like surt av. Men der i gården var det ingen forståelse. Selv om jeg opplyste at jeg nettopp hadde kjøpt posen samme dag, fikk jeg svar tilbake at det måtte skyldes enten min eller butikkens lagring. Så der var det ingen takk å få. En annen gang hadde jeg store problemer med å få opp lokket på et glass med sylteagurker. Til slutt gikk lokket opp, men samtidig gikk bunnen ut av glasset med et smell, og alt innholdet rant utover benken. Jeg sendte en klage til Norgesgruppen, og som svar fikk jeg tilsendt en lokkåpner og et digert forkle! En annen gang kjøpte jeg bestikk i en møbelbutikk. Jeg trengte nemlig et pent bestikk. Men alt bestikket var nærmest igjenklistret med prislapp på spisedelen, og denne var umulig å få av. Prislappen hadde så seigt lim at den satt som hakka møkk. Uansett hva jeg gjorde, så gikk det ikke av. Det var (og er fremdeles) merker etter prislappen på metallet. Jeg skrev en mail til butikken og forklarte at i forsøket på å få av limrestene, hadde jeg bl.a. brukket oppvaskbørsten min i to. De svarte med å sende meg to nye oppvaskbørster og et brev om at de skulle endre prislappsystemet. Hehe...forskjellige måter å takle reklamasjoner på, ja! Litt festlig den der med kjøkkenforkleet, da 0 Siter
EllaJo Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Ei jeg bodde sammen med på hybel manglet penger til mat og fant ut at hun skulle lure Stabburet med at hun hadde funnet noe papir i pizzaen. Hun fikk faktisk et par pizzaer gratis med de... 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Ei jeg bodde sammen med på hybel manglet penger til mat og fant ut at hun skulle lure Stabburet med at hun hadde funnet noe papir i pizzaen. Hun fikk faktisk et par pizzaer gratis med de... Sånt har jeg ikke sansen for, når man lyver om det. Men å på helt ærlig vis å påpeke mangler, -det- er gøy 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.