Gjest Debra irl Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Jeg har faktisk fått gratisvarer når jeg har _skrytt_ av produktene jeg. Og spesielt når det har vært produkter det har vært litt vanskelig å få tak i (som da vi bodde laaaaangt unna Meny f.eks). Da kom det pakkelapper, bud på døra og i det hele tatt. Og jegg som bare hadde sendt en enkel forespørsel til produsenten fordi jeg elsket produktene og ikke fikk tak i det på min nærmeste møkkabutikk :-) 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Jeg har faktisk fått gratisvarer når jeg har _skrytt_ av produktene jeg. Og spesielt når det har vært produkter det har vært litt vanskelig å få tak i (som da vi bodde laaaaangt unna Meny f.eks). Da kom det pakkelapper, bud på døra og i det hele tatt. Og jegg som bare hadde sendt en enkel forespørsel til produsenten fordi jeg elsket produktene og ikke fikk tak i det på min nærmeste møkkabutikk :-) Ah, så det er smisking som gjelder? I'm on it! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.