citygirl Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Noen kloke hårfrie dolere som melder seg? Hva er best; sånne striper med ferdig voks på - eller sånt klin du varmer i microen? Gjør det skikkkelig vondt? (tenker mest på leggene i første omgang) Får man med alt - eller må man ta mange ganger? Hvor lenge holder det? Er så lei av barberte stubber på leggene - nå er det jo straks ferie og muligheter for å lufte leggene uten varmt arbeidstøy;-) 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Jeg hadde vurdert å reise på salong, det er ikke noe dyrere, det er mer effektivit, og de vet hva de gjør... Jeg betaler omtrent 300 for begge leggene, og det tar en halvtime. 0 Siter
citygirl Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Skrevet 23. juni 2006 Jeg hadde vurdert å reise på salong, det er ikke noe dyrere, det er mer effektivit, og de vet hva de gjør... Jeg betaler omtrent 300 for begge leggene, og det tar en halvtime. Takk:-) Det var jo ikke så dyrt som jeg trodde, faktisk. Kikket på sånne Veetgreier på butikken og det var ganske dyrt det også. Og kjenner jeg meg rett blir det vel mye søl når jeg skal styre på egenhånd. *blar i gule sider* 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Sånn du varmer er best, den kalde er bare søppel synes jeg. 0 Siter
citygirl Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Skrevet 23. juni 2006 Sånn du varmer er best, den kalde er bare søppel synes jeg. Hvis jeg tør å prøve på egenhånd skal jeg prøve sånn varmevoks. Takk for tips:-) PS hva gjør du om du har masse voks igjen og ingen sånne tøystriper - får du kjøpt dem løse? 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Takk:-) Det var jo ikke så dyrt som jeg trodde, faktisk. Kikket på sånne Veetgreier på butikken og det var ganske dyrt det også. Og kjenner jeg meg rett blir det vel mye søl når jeg skal styre på egenhånd. *blar i gule sider* Jeg vokser en gang i mnd, annen hver gang legg og hele benet - og det koster 290 og 510. Jeg synes det er verdt det Men det er vondt da også, bare så du er klar over det... 0 Siter
citygirl Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Skrevet 23. juni 2006 Jeg vokser en gang i mnd, annen hver gang legg og hele benet - og det koster 290 og 510. Jeg synes det er verdt det Men det er vondt da også, bare så du er klar over det... Jeg skal kvinne meg opp skikkelig. Har bare fått vokset øyebrynene en gang tidligere - det var så vondt at tårene spratt - og jeg dro aldri mer tilbake dit. Ja - jeg er ganske pysete. Kan man få lystgass under "inngrepet" ? Hehe. Man skal lide litt for skjønnheten! 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Hvis jeg tør å prøve på egenhånd skal jeg prøve sånn varmevoks. Takk for tips:-) PS hva gjør du om du har masse voks igjen og ingen sånne tøystriper - får du kjøpt dem løse? Stripsene vaskes og brukes på nytt! Og voksen kan varmes opp mange ganger. 0 Siter
citygirl Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Skrevet 23. juni 2006 Stripsene vaskes og brukes på nytt! Og voksen kan varmes opp mange ganger. Aha - jeg synes det så ut som det var veldig få strips i hver boks, serru. Vaskes i maskin? *grønn og urfaren* 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Aha - jeg synes det så ut som det var veldig få strips i hver boks, serru. Vaskes i maskin? *grønn og urfaren* Neida, bare i vasken. Varmt vann og så gnir du på dem til voksen er vekk. Så henger du dem til tørk. 0 Siter
Lucretia Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Har prøvd både varm og kald men ikke fornøyd med noen av dem. Og mener jeg gjorde alt riktig... Men de tok ikke mye hår, så jeg måtte barbere etterpå uansett, og da var jo vitsen borte. Skal jeg vokse igjen lar jeg noen proffesjonelle gjøre det. 0 Siter
Cinnamona Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Jeg vokser en gang i mnd, annen hver gang legg og hele benet - og det koster 290 og 510. Jeg synes det er verdt det Men det er vondt da også, bare så du er klar over det... Hvor vondt, på en skala fra 1 til 10? Jeg skal vokse i salong i morgen, og er litt spent på hvor j.. det blir. Har brukt epilator før, og det er jo vanvittig vondt første gangen. En åtter, vil jeg si 0 Siter
citygirl Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Skrevet 23. juni 2006 Neida, bare i vasken. Varmt vann og så gnir du på dem til voksen er vekk. Så henger du dem til tørk. *noterer* Men har bestilt time hos profesjonelle vokser nå. Gruer meg litt:-) 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Jeg skal kvinne meg opp skikkelig. Har bare fått vokset øyebrynene en gang tidligere - det var så vondt at tårene spratt - og jeg dro aldri mer tilbake dit. Ja - jeg er ganske pysete. Kan man få lystgass under "inngrepet" ? Hehe. Man skal lide litt for skjønnheten! Leggene er ikke så ille Men; det sies at smerteterskelen er høyest om morgenen, og at man ikke skal gjøre det rett før eller mens man har mensen - da er det verre. Jeg synes det er vondt uansett, og må innrømme at jeg ikke har merket forskjell - men det er verdt det Husk at du ikke skal sole deg på 24 timer, og at du får røde prikker, så ikke gjør det samme dag som du skal være på ditt flotteste 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Hvor vondt, på en skala fra 1 til 10? Jeg skal vokse i salong i morgen, og er litt spent på hvor j.. det blir. Har brukt epilator før, og det er jo vanvittig vondt første gangen. En åtter, vil jeg si Epilator er MYE verre. Hva skal man si... Det er en rask smerte, over på sekunder på stedet man river. Det er litt ømt etterpå, men det går også ganske raskt over. Hm, omtrent som å rive av et plaster 0 Siter
citygirl Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Skrevet 23. juni 2006 Leggene er ikke så ille Men; det sies at smerteterskelen er høyest om morgenen, og at man ikke skal gjøre det rett før eller mens man har mensen - da er det verre. Jeg synes det er vondt uansett, og må innrømme at jeg ikke har merket forskjell - men det er verdt det Husk at du ikke skal sole deg på 24 timer, og at du får røde prikker, så ikke gjør det samme dag som du skal være på ditt flotteste Jeg innbiller meg jeg kommer til å se ut som ei ribba høne? Bleike legger med røde nupper? Hihi. Fått time neste uke - skal sende rapport! 0 Siter
morsan Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Jeg anbefaler at du vokser i salong - ihvertfall til å begynne med. Som Persille var inne på så er det ikke så dyrt. Jeg har prøvd Alle's Beauty Clinik (ja det skrives slik!!!) i oslo, og de er rimelige. Men etterhvert har jeg begynt å gjøre det hjemme - ikke for å spare penger, men for å spare tid. Det tar ikke lang tid i salongen, men man skal jo gå dit, huske å betsille time etc etc. Jeg synes at jeg har lært noen tips i salongen, så det er uansett ikke dumt å gå dit først! :-) Av typer til hjemmebruk anbefaler jeg varm voks. Strips er noe herk!! Du fikk svar fra gomle om dette med vask og gjenbruk av strips, hvilket er lurt, ettersom det ER litt for få strips i en pakke. Men det går an å kjøpe ekstra strips ved siden av også, dersom du ønsker det. Skulle det være noen få hårstrå som ikke følger med voksen kan du bruke en pinsett. det gjør de i salongen også. 0 Siter
Cinnamona Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Epilator er MYE verre. Hva skal man si... Det er en rask smerte, over på sekunder på stedet man river. Det er litt ømt etterpå, men det går også ganske raskt over. Hm, omtrent som å rive av et plaster Ok, da ble jeg litt lettet, gitt Takk! 0 Siter
citygirl Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Skrevet 23. juni 2006 Jeg anbefaler at du vokser i salong - ihvertfall til å begynne med. Som Persille var inne på så er det ikke så dyrt. Jeg har prøvd Alle's Beauty Clinik (ja det skrives slik!!!) i oslo, og de er rimelige. Men etterhvert har jeg begynt å gjøre det hjemme - ikke for å spare penger, men for å spare tid. Det tar ikke lang tid i salongen, men man skal jo gå dit, huske å betsille time etc etc. Jeg synes at jeg har lært noen tips i salongen, så det er uansett ikke dumt å gå dit først! :-) Av typer til hjemmebruk anbefaler jeg varm voks. Strips er noe herk!! Du fikk svar fra gomle om dette med vask og gjenbruk av strips, hvilket er lurt, ettersom det ER litt for få strips i en pakke. Men det går an å kjøpe ekstra strips ved siden av også, dersom du ønsker det. Skulle det være noen få hårstrå som ikke følger med voksen kan du bruke en pinsett. det gjør de i salongen også. Takker:-) Jeg har nå bestilt time - håper jeg overlever:-) 0 Siter
morsan Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Hvor vondt, på en skala fra 1 til 10? Jeg skal vokse i salong i morgen, og er litt spent på hvor j.. det blir. Har brukt epilator før, og det er jo vanvittig vondt første gangen. En åtter, vil jeg si På smerteterskelen vil jeg si meg enig med Persille at epilator er mye verre!! Det er skikkelig seigpining. Og deretter så synes jeg at det er litt vondere å gjøre det selv enn å gjøre det i salong. I salong er nesten det verste at det kiler så fælt når de stryker på voksen på baksiden av leggene!! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.