Gjest Princess Peach Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 *noterer* Men har bestilt time hos profesjonelle vokser nå. Gruer meg litt:-) Ta en brasiliansk med det samme du er der da! 0 Siter
citygirl Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Skrevet 23. juni 2006 Ta en brasiliansk med det samme du er der da! *kniper beina sammen og piper forskrekka* DET tør jeg ikke. Tenk om hele glufsa blir med i dragsuget? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 *kniper beina sammen og piper forskrekka* DET tør jeg ikke. Tenk om hele glufsa blir med i dragsuget? HAHAHA! Scary! 0 Siter
citygirl Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Skrevet 23. juni 2006 HAHAHA! Scary! Har du gjort det noen gang? Synes det høres helt grusomt vondt ut. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Har du gjort det noen gang? Synes det høres helt grusomt vondt ut. Nei, det høres utrolig skummelt ut! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Jeg anbefaler at du vokser i salong - ihvertfall til å begynne med. Som Persille var inne på så er det ikke så dyrt. Jeg har prøvd Alle's Beauty Clinik (ja det skrives slik!!!) i oslo, og de er rimelige. Men etterhvert har jeg begynt å gjøre det hjemme - ikke for å spare penger, men for å spare tid. Det tar ikke lang tid i salongen, men man skal jo gå dit, huske å betsille time etc etc. Jeg synes at jeg har lært noen tips i salongen, så det er uansett ikke dumt å gå dit først! :-) Av typer til hjemmebruk anbefaler jeg varm voks. Strips er noe herk!! Du fikk svar fra gomle om dette med vask og gjenbruk av strips, hvilket er lurt, ettersom det ER litt for få strips i en pakke. Men det går an å kjøpe ekstra strips ved siden av også, dersom du ønsker det. Skulle det være noen få hårstrå som ikke følger med voksen kan du bruke en pinsett. det gjør de i salongen også. Vet du hva det koster sånn ca? Mannen min (og jeg..hehe) irriterer seg over hår bak på skuldrene og litt på brystkassa (hans altså ;-)). Han vil jeg skal vokse det, men jeg får det ikke helt til.. Jeg har foreslått salong, men alt sånt er visst bortkasta penger ;-) 0 Siter
Cinnamona Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 På smerteterskelen vil jeg si meg enig med Persille at epilator er mye verre!! Det er skikkelig seigpining. Og deretter så synes jeg at det er litt vondere å gjøre det selv enn å gjøre det i salong. I salong er nesten det verste at det kiler så fælt når de stryker på voksen på baksiden av leggene!! ;-) Hehe, nå er det jo nesten så jeg gleder meg. Litt. 0 Siter
Gjest Sol&Sommer Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Epilator er MYE verre. Hva skal man si... Det er en rask smerte, over på sekunder på stedet man river. Det er litt ømt etterpå, men det går også ganske raskt over. Hm, omtrent som å rive av et plaster Er det vondere enn å pierce navlen eller nesa? (for det er dritvondt) 0 Siter
Gjest ekte voks Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Helt klart den ordentlige voksen som du varmer opp (har ikke tenkt på at man kan bruke mikroen, men det er sikkert lurt. Selv har jeg varmet den i vannbad). Ulempen er at hele prosedyren tar lang tid - circa en time har jeg pleid å bruke fra start til slutt. Fordelen er at resultatet blir veldig pent og varer lenge. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Er det vondere enn å pierce navlen eller nesa? (for det er dritvondt) Det har jeg ikke gjort, så det vet jeg ikke. Om vi snakker om smerteøyeblikket er det vondere å pierce puppen - men det går jo like fort over... 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Jeg innbiller meg jeg kommer til å se ut som ei ribba høne? Bleike legger med røde nupper? Hihi. Fått time neste uke - skal sende rapport! Jepp, det gjør du Ganske lekkert faktisk! 0 Siter
morsan Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Vet du hva det koster sånn ca? Mannen min (og jeg..hehe) irriterer seg over hår bak på skuldrene og litt på brystkassa (hans altså ;-)). Han vil jeg skal vokse det, men jeg får det ikke helt til.. Jeg har foreslått salong, men alt sånt er visst bortkasta penger ;-) Mener å huske at jeg betalte ca 200-250 kr for legger. Hjemmekjøp koster vel en snau hundrings for en boks, og jg bruker ikke en hel boks per gang. 0 Siter
frk.s Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Nei, det høres utrolig skummelt ut! D er litt skummelt - men så DEF verdt det! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Mener å huske at jeg betalte ca 200-250 kr for legger. Hjemmekjøp koster vel en snau hundrings for en boks, og jg bruker ikke en hel boks per gang. Hvilket merke og hvor kjøper du den boksen? Tror du jeg fikser det selv? 0 Siter
morsan Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Hvilket merke og hvor kjøper du den boksen? Tror du jeg fikser det selv? Jeg har kjøpt varmvoks fra ... er det Veet den heter?? Finnes i helt vanlige parfymerier, og så slikt som Cubus og H&M osv. Jeg klarer det jo selv, men ikke alltid like lett i begynnelsen. Synes at jeg har "lært litt" ved å observere i salong først. Et nybegynnerproblem er vel å ha på for mye voks. Man bør jevne det på ganske tynt, og ikke ta på så veldig stor e områder på en gang. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Jeg har kjøpt varmvoks fra ... er det Veet den heter?? Finnes i helt vanlige parfymerier, og så slikt som Cubus og H&M osv. Jeg klarer det jo selv, men ikke alltid like lett i begynnelsen. Synes at jeg har "lært litt" ved å observere i salong først. Et nybegynnerproblem er vel å ha på for mye voks. Man bør jevne det på ganske tynt, og ikke ta på så veldig stor e områder på en gang. Ok, får se om vi fikser det selv :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.