Gjest kvinne på sykkel Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Det er en ting jeg aldri har skjønt og det er hvorfor menn ikke vil gå til legen. Om blodet drypper eller de har 40 i feber, nei, gå til legen? Næææi, gidder ikke, har ikke orket, ingen vits i.. Hva er greia her? 0 Siter
citygirl Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Men er udødelige. Dessuten noen store pyser mht egen helse. *lol* 0 Siter
Prozak Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Vi fikser det sjæl. Lege? MMmm...nei...skeptisk... ".........................................." 0 Siter
Gjest Råvær Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Men er udødelige. Dessuten noen store pyser mht egen helse. *lol* Blir jo friske igjen...! 0 Siter
citygirl Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Vi fikser det sjæl. Lege? MMmm...nei...skeptisk... ".........................................." *lol* 0 Siter
Prozak Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 "Hvis du eg syk og tgenger hjelp, hvis du hag ingen pengeg, bage gjeld. Så gå ikke til lege, oppegeg litt på deg selv. Det eg så enkelt at det hele læges på en kveld...lææææges på en kveld...." "Å fjegne bgukne gibben, det eg lett min venn, bage pgøv min venn, men husk å sy igjen. Blindtagmen og gallestein, det tag du føgste kveld. Bage klippeg litt heg, og klippeg litt litt deg, så eg du fin igjen. Å fjegne bgukne gibben det eg lett miiiiin veeeeeeenn." "............................................" 0 Siter
Gjest doktorFix Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Menn er redd de må dra ned buksa å vise frem tissefanten sin, og at legen skal studere og ta på den. Og de er sikkert redde for å havne i GU-stolen for å få noen skumle instrumenter opp i rektum. Homofobi? De tør heller ikke bli lytta på, de er rett og slett redd doktoren og er overbevist om at han avslører skjulte sykdommer. Derfor er det bedre å lukke øynene og late som ingenting. 0 Siter
Gjest doktorFix Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 "Hvis du eg syk og tgenger hjelp, hvis du hag ingen pengeg, bage gjeld. Så gå ikke til lege, oppegeg litt på deg selv. Det eg så enkelt at det hele læges på en kveld...lææææges på en kveld...." "Å fjegne bgukne gibben, det eg lett min venn, bage pgøv min venn, men husk å sy igjen. Blindtagmen og gallestein, det tag du føgste kveld. Bage klippeg litt heg, og klippeg litt litt deg, så eg du fin igjen. Å fjegne bgukne gibben det eg lett miiiiin veeeeeeenn." "............................................" Hva er du høy på Mister prozak? på Prozac? lol 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Legen kan finne på å stikke sprøyter i dem for å ta blodprøve og de har hørt om undersøkelser der legen stikker ting inn i tissen!!! Følgelig er de mer redd for legen? 0 Siter
Gjest doktorFix Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Legen kan finne på å stikke sprøyter i dem for å ta blodprøve og de har hørt om undersøkelser der legen stikker ting inn i tissen!!! Følgelig er de mer redd for legen? Ja det med tissen er litt rart, og det er de redd for selv om de bare har influensa! *knis* 0 Siter
Gyda Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Hva er du høy på Mister prozak? på Prozac? lol Høy på Prima Vera! 0 Siter
Gjest doktorFix Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Høy på Prima Vera! Aha, den har jeg ikke fått med meg. Kansje jeg er for ung? 0 Siter
Prozak Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Hva er du høy på Mister prozak? på Prozac? lol Oi! Den vitsen hadde du tenkt lenge på, tenker jeg? Fantasifullt... :-) "............................................" 0 Siter
Prozak Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Aha, den har jeg ikke fått med meg. Kansje jeg er for ung? Det bør du få med deg. Man er aldri for ung for Prima Vera (Teigen, Falsk og Mathiesen) :-) "............................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Menn er redd de må dra ned buksa å vise frem tissefanten sin, og at legen skal studere og ta på den. Og de er sikkert redde for å havne i GU-stolen for å få noen skumle instrumenter opp i rektum. Homofobi? De tør heller ikke bli lytta på, de er rett og slett redd doktoren og er overbevist om at han avslører skjulte sykdommer. Derfor er det bedre å lukke øynene og late som ingenting. Problemet mitt er at hver eneste gang jeg er hos legen, så ender jeg opp med å ha trekantsex (ofte i GU-stolen) med (den kvinnelige) legen og en av de unge, spretne sykepleierne. Og iom. at jeg er i et fast forhold, så blir det så mye pes å skulle nekte disse stakkars kvinnene den ekstasen hver gang jeg er der. Så da lar jeg være å gå. "............................................" 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Problemet mitt er at hver eneste gang jeg er hos legen, så ender jeg opp med å ha trekantsex (ofte i GU-stolen) med (den kvinnelige) legen og en av de unge, spretne sykepleierne. Og iom. at jeg er i et fast forhold, så blir det så mye pes å skulle nekte disse stakkars kvinnene den ekstasen hver gang jeg er der. Så da lar jeg være å gå. "............................................" Haha! Skitne fantasier gitt ;-) 0 Siter
Prozak Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Haha! Skitne fantasier gitt ;-) Bah. Jeg har en så spennende hverdag at jeg har ikke behov for fantasier :-) "............................................" 0 Siter
Gjest doktorFix Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Oi! Den vitsen hadde du tenkt lenge på, tenker jeg? Fantasifullt... :-) "............................................" Ja- en skikkelig høydar!*knegg* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Bah. Jeg har en så spennende hverdag at jeg har ikke behov for fantasier :-) "............................................" *oh, imponert* 0 Siter
keinstein Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Leger bare stikker fingern i rompa på folk. Dessuten er de fleste jødiske konspiratoriske giftmordere (Sitat J. Stalin) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.