Gå til innhold

Hvorfor vil ikke mannfolk gå til legen?

Anbefalte innlegg

Gjest doktorFix
Skrevet

Ja- en skikkelig høydar!*knegg*

HØYDARE!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det med tissen er litt rart, og det er de redd for selv om de bare har influensa! *knis*

Se på bivirkninger av medisiner: den frykteligste er impotens.

Om tenna faller ut, hjertet stopper, lungene kollapser, blindhet, besvimelser, hallusinasjoner, sinnsykdom, kreft og død....

Det er ikkeno mot impotens.

Rams det opp alt sammen, og det er ok, men nevner du impotens, så skal de ikke ha det.

Gjest doktorFix
Skrevet

Problemet mitt er at hver eneste gang jeg er hos legen, så ender jeg opp med å ha trekantsex (ofte i GU-stolen) med (den kvinnelige) legen og en av de unge, spretne sykepleierne. Og iom. at jeg er i et fast forhold, så blir det så mye pes å skulle nekte disse stakkars kvinnene den ekstasen hver gang jeg er der. Så da lar jeg være å gå.

"............................................"

For ikke å snakke om de ENORME agurkene de penetrerer pasientene med der, hehe.

Skrevet

Jeg må nok desverre innrømme at jeg er heller ikke så god til å gå til legen.

Skrevet

For ikke å snakke om de ENORME agurkene de penetrerer pasientene med der, hehe.

De har jeg ikke sett noe til...:-)

"......................................."

Skrevet

Jeg går heller ikke til legen frivillig, bare om det er helt nødvendig... liker ikke leger

Skrevet

Som sagt, jeg lurer på hvor dere finner disse rare mannfolka hen. Min går til legen hvis han er syk.

Skrevet

Det bør du få med deg. Man er aldri for ung for Prima Vera (Teigen, Falsk og Mathiesen) :-)

"............................................."

Enig! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...