Gjest doktorFix Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Ja- en skikkelig høydar!*knegg* HØYDARE! 0 Siter
keinstein Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Ja det med tissen er litt rart, og det er de redd for selv om de bare har influensa! *knis* Se på bivirkninger av medisiner: den frykteligste er impotens. Om tenna faller ut, hjertet stopper, lungene kollapser, blindhet, besvimelser, hallusinasjoner, sinnsykdom, kreft og død.... Det er ikkeno mot impotens. Rams det opp alt sammen, og det er ok, men nevner du impotens, så skal de ikke ha det. 0 Siter
Gjest doktorFix Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Problemet mitt er at hver eneste gang jeg er hos legen, så ender jeg opp med å ha trekantsex (ofte i GU-stolen) med (den kvinnelige) legen og en av de unge, spretne sykepleierne. Og iom. at jeg er i et fast forhold, så blir det så mye pes å skulle nekte disse stakkars kvinnene den ekstasen hver gang jeg er der. Så da lar jeg være å gå. "............................................" For ikke å snakke om de ENORME agurkene de penetrerer pasientene med der, hehe. 0 Siter
Sofline Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Jeg må nok desverre innrømme at jeg er heller ikke så god til å gå til legen. 0 Siter
Prozak Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 For ikke å snakke om de ENORME agurkene de penetrerer pasientene med der, hehe. De har jeg ikke sett noe til...:-) "......................................." 0 Siter
EllaJo Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Jeg går heller ikke til legen frivillig, bare om det er helt nødvendig... liker ikke leger 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Som sagt, jeg lurer på hvor dere finner disse rare mannfolka hen. Min går til legen hvis han er syk. 0 Siter
Gyda Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Det bør du få med deg. Man er aldri for ung for Prima Vera (Teigen, Falsk og Mathiesen) :-) "............................................." Enig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.