Gå til innhold

FU: Hvilken vei...

Anbefalte innlegg

Gjest Sol&Sommer
Skrevet

Papiret skal selvfølgelig ikke sope veggen før du bruker det, derfor må det henge med papiret på utsiden. Ellers blir jeg gal!

Videoannonse
Annonse
  • Svar 156
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gyda

12

• morsan

8

• Dorthe

5

• hare1365380455

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach
Skrevet

Supert! Da vet jeg hva vi skal diskutere når vi får besøk i morgen... Hehe. :D

Hihi. Vi diskuterte også hva som var rett av å brette eller krølle sammen papiret når man skal tørke seg.

Viktig å løse verdensproblemer! :D

Gjest Shira12
Skrevet

UT UT UT!!!

Det er en evig diskusjon her også. Jeg henger den ut, han snur den, så snur jeg den igjen, og slik driver vi på.

Kanksje vi skal kopiere deres løsning :o)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Papiret skal selvfølgelig ikke sope veggen før du bruker det, derfor må det henge med papiret på utsiden. Ellers blir jeg gal!

Papiret soper jo veggen uansett hvilken vei det henger!? At ikke folk skjønner det. Dessuten er det lettere å rive av når det henger inn mot veggen. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

UT UT UT!!!

Det er en evig diskusjon her også. Jeg henger den ut, han snur den, så snur jeg den igjen, og slik driver vi på.

Ja, det har spart oss mye møye. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

*bretter opp ermet* ;-)

Ypper du?

Gjest Shira12
Skrevet

Ja, det har spart oss mye møye. :)

Vi har igrunnen sluttet og diskutere det, bare snur den, er blitt en slik stille diskusjon og prinsippsak ;-)

Gjest Calóni
Skrevet

Hihi. Vi diskuterte også hva som var rett av å brette eller krølle sammen papiret når man skal tørke seg.

Brette!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Vi har igrunnen sluttet og diskutere det, bare snur den, er blitt en slik stille diskusjon og prinsippsak ;-)

Sånn holdt vi også på, men da vi bygde nytt bad fant vi den fantastiske løsningen med stående dorullholder. Plass til 5-6 ruller har den også, så det er sjelden man kommer til tom rull. :)

hare1365380455
Skrevet

LOL Dere må ha festet hele natten med de temaene! ;) Men jeg krøller og datteren min skal ha det fint brettet. Så vet du det!

Gjest Calóni
Skrevet

Det skal henge ut fra veggen! Det er mer hygienisk, med tanke på hvor mange personer som "tar" borti veggen hver gang de prøver å få med seg papiret om det henger innover.

Det fantes en egen nettside om det her en gang, men den ble lagt ned.

Et annet viktig poeng er selvsagt at når papiret henger "riktig" vei, altså utover, så synes mønsteret på papiret, det gjør det ikke om det henger innover. Så det sier sitt om hva dorullfabrikken mener om saken :D

Gjest sol etter regn
Skrevet

ut fra veggen

jeg snur alltid dorullen når jeg er på do hos andre om den henger feil vei :P

haha! Det gjør jeg også! Det er nesten en besettelse.. ;)

Skrevet

UT UT UT!!!

Min mann verken henger opp eller snur dorullen. Han setter bare den nye oppe på den gamle, tomme dorullkjernen.

Neste gang han kommer har den elskelige kona hans kasta den gamle, tomme dorullkjernen og hengt opp den nye dorullen - med papiret UT fra veggen. Sånn er det med den saken. :)

hare1365380455
Skrevet

Sånn holdt vi også på, men da vi bygde nytt bad fant vi den fantastiske løsningen med stående dorullholder. Plass til 5-6 ruller har den også, så det er sjelden man kommer til tom rull. :)

Noen her i huset vil helst ha dorullen bakpå (oppå) doen, så da må jeg snu meg når jeg skal ha papiret. Irriterende!

Skrevet

Papiret soper jo veggen uansett hvilken vei det henger!? At ikke folk skjønner det. Dessuten er det lettere å rive av når det henger inn mot veggen. :)

nei nei nei!!!

Henger papiret ut er det mye letter å

1) få tak på pairet, enn når man må fikle på baksiden av rullen

2) letter å rive av - trekk ned og ritsj oppover mot "rivekanten" på dorullholderen! *S*

Nå må du da snart lære!!! :-D

Gjest Calóni
Skrevet

Er ikke sånne dorullholdere for å oppbevare doruller på så man kan fylle på når den vanlige (altså den dere bruker å krangle om ;)) blir tom? Sånn har iallfall vi det. Men det går vel an å bruke den som dere gjør også, og om det kan bevare husfreden, så er det vel verdt det :P

Gjest sol etter regn
Skrevet

Det skal henge UT ja... Du er i undertall.. ;)

Gjest Calóni
Skrevet

Krølle!

Pass deg du, nå har jeg deg på msn! *glefse*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...